در مورد آینه الکتروکرومیک چه می دانید؟

با پیشرفت تکنولوژی ما هر روز شاهد پیشرفت های چشمگیری در حوزه صنعت به خصوص صنعت خودروسازی هستیم. آینه الکتروکرومیک یکی از آپشن های جدید و کاربردی خودرو می باشد که محققان صنایع خودروسازی به عنوان یک روش موثر در جهت جلوگیری از آزار چشم راننده توسط نور خودروهای دیگر طراحی کرده اند. شاید شما نیز این تجربه تلخ را داشته باشید که در هنگام رانندگی، انعکاس نور خورشید و یا بازتاب نور چراغ های خودروی پشتی چقدر چشمان شما را آزار می دهند و رانندگی را برای شما سخت می کنند.

لندکروز ایران آینه های الکتروکروماتیک را به شما پیشنهاد می دهد تا زیبایی و ایمنی را به خودرو خود هدیه بدهید و با خیال راحت به رانندگی خود در شب ادامه دهید. آینه های الکتروکروماتیک الکترونیک هستند و به طور خودکار در اثر تابش نور خورشید و چراغ تیره می شوند. برای آشنایی بیشتر ما را در لندکروز ایران تا پایان همراهی کنید.

 

ساختار و نحوه ی عملکرد آینه الکتروکرومیک

 

آینه الکتروکرومیک

 

آینه های الکتروکرومیک ساختاری ساده دارند. آنها از دو سطح شیشه ای تشکیل شده اند که یک ژل الکتروکرومیک در فضای بین این دو سطح شیشه ای قرار گرفته است. ژل الکتروکرومیک نقش اصلی را ایفا می کند به این صورت که با تغییر شدت جریان الکتریسیته، رنگ ژل نیز تغییر می کند. در واقع اساس کار آینه های الکتروکرومیک به این صورت است که با تابش نور، حس گرهای سطح آینه با توجه به شدت نور، رنگ ژل را با استفاده از کم و زیاد کردن شدت جریان الکتریسیته تیره یا روشن می کنند که باعث تضعیف بازتاب نور می شود. به زبان ساده تر آینه های الکتروکرومیک به گونه ای طراحی شده‌اند که به صورت خودکار در روشنایی روز به رنگ روشن و در تاریکی شب نیز به رنگ تیره در می‌آیند.

 

برخی از مزایای منحصر به فرد آینه های الکتروکرومیک

 

1-تضعیف بازتاب نور

2-شفافیت بالا

3- آسایش و راحتی در رانندگی به خصوص در شب

4-افزایش دید راننده در هنگام تابش نور خورشید

 

امروزه آینه های الکتروکرومیک از جمله آپشن های مهم و کاربردی در خودروهای لوکس مانند تویوتا لندکروز، پرادو، بنز و ... به شمار می آیند. اگر خودروی لوکس شما فاقد این آپشن است، بهتر است در اسرع وقت برای نصب آن اقدام کرده و تجربه ی یک رانندگی لذت بخش را از خود دریغ نکنید. داشتن آپشن های کاربردی و موثر مانند سیستم کیلس، رادار نقطه کور، صندلی برقی و .... برای خودروهای لوکس یک ضرورت محسوب می شود.

 

در این رابطه بخوانید : صندلی برقی خودرو چه ویژگی و مزایایی دارد!

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09128000078  تماس بگیرید و یک مشاوره رایگان با متخصصین لندکروز ایران داشته باشید.لندکروز ایران به عنوان تخصصی ترین مرکز وارد کننده ی بادی کیت و فیس لیفت انواع خودرو های وارداتی از قبیل فیس لیفت لندکروز، فیس لیفت پرادو، فیس لیفت بنز و فیس لیفت بی ام و فعالیت می کند.

 


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد