صندلی برقی خودرو چه ویژگی و مزایایی دارد

صندلی برقی خودرو از جمله آپشن های بی نظیر خودرو می باشد که راننده می تواند با قابلیت تنظیم صندلی در جهت های مختلف، از راحتی و تنظیم دقیق صندلی خود لذت ببرد. برای آشنایی بیشتر با این آپشن راحت و دوست داشتنی با لندکروز ایران همراه شوید.

 

صندلی برقی خودرو

آپشن صندلی برقی خودرو

 

صندلی برقی خودرو از آپشن های رفاهی است که خودروسازان برای راحتی راننده طراحی کردند زیرا امنیت و  سهولت در رانندگی رابطه ی مستقیم با صندلی خودرو دارد. در صندلی های دستی راننده دقت و سرعت لازم را جهت پوزیشن‌های مختلف را ندارد در صورتیکه در خودروهای مجهز به صندلی برقی، راننده تنها با لمس دکمه‌های فشاری یا دیجیتالی می تواند عملیات تنظیم صندلی را به راحتی در جهات مختلف عقب و جلو و یا بالا و پایین انجام دهد. سرعت، دقت و راحتی را می توان از مزایای مهم آپشن صندلی برقی خودرو نام برد.

امروزه دیگر اکثر خودروهای لوکس مانند تویوتا لندکروز، پرادو، بنز و ... به آپشن صندلی برقی مجهز هستند.

 

اگر یک تویوتا لندکروز مدل قدیمی دارید و می خواهید تا خودروی شما به این آپشن مجهز شود، کافیست تا با شماره 09128000078  تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با متخصصین لندکروز ایران صحبت کنید. لندکروز ایران تخصصی ترین مرکز وارد کننده ی بادی کیت و فیس لیفت انواع خودرو های وارداتی از قبیل فیس لیفت لندکروز، فیس لیفت پرادو، فیس لیفت بنز و فیس لیفت بی ام و می باشد.

 

در این رابطه بخوانید : تویوتا لندکروز 2019 چه امکاناتی دارد!

 

آپشن صندلی برقی خودرو به شما کمک می کند تا با تنظیم مناسب صندلی جلو به راحتی بر روی فرمان خودرو، پدال و دیگر ادوات داشبورد تسلط کافی داشته باشید. اگر می خواهید دیگر سرنشینان ماشین نیز مانند شما از امکانات صندلی برقی لذت ببرند، نگران نباشید زیرا این آپشن فوق العاده انواع مختلفی دارد که شامل صندلی برقی یک طرف (فقط راننده)، دو طرف (راننده و سرنشین) و همچنین چهار طرف ( راننده و همه سرنشینان) می شود.

 

عملکرد فنی صندلی های برقی خودرو

 

صندلی برقی خودرو به چند موتور مجهز است که به واسطه ی آنها بخش های صندلی را جا به جا و تنظیم می کند. این تغییرات شامل حرکت صندلی به جلو و عقب، تغییر ارتفاع عقب تشک، تغییر ارتفاع جلو تشک، تغییر شیب پشتی، تغییر ارتفاع زیر سری، تکیه گاه کمر و …می باشد. اين سيستم همچنین تنظيمات صندلي راننده و آينه هاي بغل را ثبت کرده و به راننده در هر لحظه از زمان امكان دسترسي به تنظيمات از پيش ثبت شده را مي دهد. موتورهاي برقي موقعيت صندلي را بر اساس فرمانهاي ارسالي از كامپيوتر صندلي راننده تنظيم مي نمايند.

 


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد