تویوتا لندکروز 2019 چه امکاناتی دارد؟

سال های زیادی است که تویوتا لندکروز به عنوان یک خودروی شاسی بلند لاکچری در جهان محبوب و پر طرفدار است. این خودروی لوکس به دلایل زیادی از جمله موتور قدرتمند، امکانات لاکچری درون کابین، ظاهری عضلانی و قابلیت بالا در آفرود به عنوان یک خودروی بدون رقیب در بسیاری از بازارهای جهانی شناخته می شود.

 

لندکروز 2019

 

تویوتا لندکروز ۲۰۱۹ در سال جدید درصورتی بر روی سایت رسمی تویوتا قرار گرفت که هیچ به روز رسانی از نظر ظاهر بر روی این خودرو انجام نشده بود. ایمنی و امکانات رفاهی خودرو تنها آپشن های بودند که در برخی موارد به روز شده بودند. تویوتا لندکروز ۲۰۱۹ در سایت تنها یک مدل دارد و قیمت آن برابر با ۸۴،۷۶۵ دلار می باشد.

 

ویژگی ظاهر بیرونی تویوتا لندکروز 2019

 

چراغ های جلو و عقب ال ای دی و دی لایت از جمله ویژگی تویوتا لندکروز ۲۰۱۹ می باشد. همچنین این خودرو در بالای خود ریل سقفی و سقف سانروف برقی دارد که در انتهای سقف به اسپویلر لبه ای می رسد. در تویوتا لندکروز 2019، دستگیره های درب خودرو با بدنه همرنگ است و رینگ و لاستیک آن ۱۸ اینچ P285 /   60R18 116V  می باشد. شیشه های عایق اشعه خورشید و عایق صدا از دیگر ویژگی های منحصربه فرد این خودروی لوکس به شمار می آید.

 

ویژگی داخل کابین تویوتا لندکروز 2019

 

کنترل اتوماتیک آب و هوا، کروز کنترل هوشمند، صندلی برقی ۱۰ حالته، دستگیره های کرومی، کی لس استارت خودرو، آینه داخلی اتوماتیک و شارژر بی سیم  دوربین عقب از جمله ویژگی های بی نظیر داخل کابین تویوتا لندکروز 2019 می باشد. این خودرو همچنین در داخل کابین خود از امکانات بیشتری مانند نمایشگر ۱۱٫۶ اینچی، خروجی ۱۲ ولت، ۴ پورت usb، سیستم صوتی جی بی ال ۱۴ بلندگو، رادیو HD، رادیو ماهواره ای، بلوتوث و تشخیص هوشمند صدا برخوردار است.

 

داخل کابین لندکروز 2019

 

امکانات ایمنی تویوتا لندکروز ۲۰۱۹

 

تویوتا لندکروز 2019 از امکانات ایمنی فوق العاده ای برخوردار است که مواردی از جمله کروز کنترل هوشمند، پیشگیری از برخورد، کنترل ثبات خودرو، سیستم ضد قفل ترمز، نوربالای خودکار، تشخیص عابر پیاده، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، تکنولوژی توقف هوشمند، تشخیص نقطه کور و هشدار دنده عقب بخشی از این امکانات بی نظیر می باشد.

 

از آنجا که در ایران خرید لندکروز مدل 2019  به دلیل اعمال قوانین محدود کننده دیگر به آسانی امکان پذیر نیست و اگر هم باشد هزینه زیادی را برای آن باید پرداخت کرد، از این جهت طرفداران این خودرو لوکس به کیت فیس لیفت لندکروز فکر می کنند. اگر رویای داشتن این خودرو لاکچری را در سر دارید، می توانید یک تویوتا لندکروز مدل قدیمی خریداری کنید و با سپس با پرداخت هزینه ی نه چندان زیاد از طریق کیت فیس لیفت، خودرویی با مدل 2019  و ظاهری زیباتر و عملکردی بهتر تحویل بگیرید. یکی از بهترین آپشن‌های به روز رسانی خودرو لندکروز، فیس لیفت لندکروز می باشد که در بهبود و بهینه سازی کارایی آن تاثیر بسزایی دارد.

 

اگر تصمیم گرفته اید تا ظاهر تویوتا لندکروز قدیمی خود را با هر مدلی از 2008 تا 2013  تغییر دهید، کافیست با گروه تخصصی لندکروز ایران به شماره 09128000078  تماس بگیرید. مشاوران گروه لندکروز ایران آپشن ها و نمونه های مختلفی را بر حسب قیمت دلخواه شما در اختیارتان قرار می دهند تا انتخابی مناسب داشته باشید.

 


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد