فیس لیفت پرادو 2016 تا 2010 به پرادو 2019

تغییر فیس تویوتا پرادو در مدل های مختلف به ورژن جدیدتر از دیگر خدمات لندکروز ایران می باشد. تویوتا پرادو نیز همچون تویوتا لندکروز طرفداران زیادی در ایران دارد به گونه ای که بعد از محدودیت واردات خودروهای پرحجم به بازار، عطش دوستداران این خودروهای لوکس تمام نشد و ما شاهد مدل های فیس لیفت این دو خودرو در بازار هستیم.

به یاد داشته باشید برای داشتن یک خودروی شیک و جذاب همیشه نیاز به خرید و تعویض نیست بلکه شما می توانید با انجام کیت فیس لیفت، خودروی خود را به مدل جدید ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ تبدیل کنید. لندکروز ایران توانایی و کیفیت کار خود را با ارائه صد ها نمونه ی فیس لیفت موفق به اثبات رسانده است و شما مشتری عزیز می توانید بعد از سفارش از اصلی بودن و کیفیت کیت مطمئن باشید. برای اجرای کیت فیس لیفت پرادو 2019 از زمان سفارش تا نصب کیت بدنه بر روی خودرو حدود 2 ماه زمان لازم است. در کیت فیس لیفت پرادو مشتری بر اساس کیفیت و مدل می تواند با قیمتهای مختلف تغییر فیس را انجام دهد.


اگر یک تویوتا پرادوی مدل 2016-2010 دارید و در آرزوی داشتن تویوتا پرادو 2019 هستید، کافیست برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با لندکروز ایران به شماره 09128000078 تماس بگیرید و با کمترین هزینه یک خودروی جدید با امکانات فول آپشن تحویل بگیرید.

 

در کیت فیس لیفت تویوتا پرادو 2016-2010 به 2019 چه تغییراتی حاصل می شود؟

 

تمامی قسمت های خودرو مثل چراغ ها، سپر عقب و جلو، سیستم داخلی، صندلی ها، داشبورد، فرمان و .. در نیو فیس جدید تویوتا پرادو قابل تعویض می باشد. مشتری همچنین می تواند با تغییر تودوزی و تغییر رنگ، نصب مانیتور و سایر قسمت های خودور یک تویوتا پرادو متفاوت با چرخش 360 درجه ای داشته باشد و از نصب آپشن های جدید با کمترین هزینه لذت ببرد.

در نیوفیس تویوتا پرادو 2019 تغییرات ظاهری بسیار چشمگیر است به طوری که بخش هایی همانند کاپوت جلو، چراغ های اصلی و سپرها تغییر می کنند. درضمن طراحی سپرها به گونه ای انجام می شود که به افزایش قابلیت های خارج جاده‌ای این خودرو کمک می کند. چراغ های عقبی نیز دارای چیدمان داخلی جدیدی هستند.
در فیس لیفت تویوتا پرادو 2016-2010 به 2019 ما شاهد تغییرات بارزی در داخل کابین تویوتا پرادو خواهیم بود. یک نمایشگر ۸ اینچی بر روی کنسول مرکزی و یک نمایشگر رنگی ۴.۲ اینچی نیز در مقابل راننده نصب می شود. همچنین غربیلک فرمان جدید تویوتا پرادو 2018 نیز از لندکروزر هشت سیلندر جدید به عاریت گرفته شده که هماهنگی مناسبی با داشبورد جدید این خودرو دارد.

همچنین در نیو فیس تویوتا پرادو بنا بر درخواست مشتری، تجهیزات ایمنی مانند سیستم پیشگیری از تصادف، سیستم تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل هوشمند، چراغ‌های هوشمند، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم هشدار فشار باد تایر، سیستم هشدار خودروی پشت سر و رادار نقطه کور بر روی خودرو نصب می شود.

 

دیگر آپشن های مهم در تغییر فیس تویوتا پرادو 2016-2010 به تویوتا پرادو 2019

 

تغییر چراغ ها خودرو به مدل اسپرت و جدید ۲۰۱۸
تغییر سپر عقب و جلوی
تغییر کاپوت و گلگیرهای خودرو
نصب مانیتور اندرویدی ۲۰۱۸
تودوزی کامل طرح ۲۰۱۸
تغییر نگ داخل خودرو به مشکی جیر
تغییر رنگ صندلی به مارون

 

 


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد