بررسی و مقایسه تویوتا لندکروز با پورشه کاین

قرن بیست و یک را قرن پیشرفت های شگرف می نامند زیرا در این قرن، پیشرفت هایی را در زمینه ها مختلف دیدیم که شاید تا سی سال پیش صحبت در مورد یکی از این فناوری ها باعث میشد مردم فکر کنند که آن فرد دیوانه شده و عقلش را از دست داده است. حال به جایی از پیشرفت در زمینه های مختلف رسیده ایم که شاید هر اتفاقی را بتوان ممکن دانست.

هر اختراع مهم در جهان، ابتدا یک آرزو یا ایده ای بچه گانه در سر مخترع بوده که هر کدام از افراد زمین بسیار از این ایده های بچه گانه در سر دارند اما فرق میان یک فرد معمولی با مخترع در این است که مخترع به قدری ایده خود را جدی می گیرد که چندین سال از عمرش را صرف به حقیقت پیوستن این ایده می کندکه شاید کمتر کسانی آماده باشند همچین کارهایی را انجام دهند.

شاید تا چند سال پیش همه مردم علاقه به خرید خودرو های سدان و هاچبک را داشتند اما امروزه روز، پیشرفت خارق العاده ماشین های شاسی بلند مردم را به سمت خرید این مدل ماشین ها سوق داده است و بدون تردید می توان گفت که ماشین های شاسی بلند گوی سبقت را از خودرو های سدان و هاچبک ربوده اند.

 وقتی در مورد خودرو شاسی بلند در شرق صحبت به میان می آید به طور ناخودآگاه همه ذهن ها به سمت تویوتا و ماشین لندکروز این کمپانی می رود. اما در غرب رقیب بسیاری برای این خودرو وجود دارد که ما امروز پورشه کاین را برای مقایسه با لندکروز برگزیدیم. اگر مایل به خرید و فروش این دو خودرو هستید یا حتی می خواهید اطلاعاتی در مورد این دو خودرو به دست آورید به شما توصیه می کنم که ما را در لندکروز ایران دنبال کنید.

 

 

مقایسه تویوتا لندکروز با پورشه کاین

 

*از لحاظ طراحی بیرونی

 

مقایسه این دو خودرو از نظر طراحی بسیار ویژگی های مختلفی دارد که شما را به عنوان خریدار به وسوسه فکری می اندازد. در گام اول باید بگوییم که هر دو خودرو بزرگترین سایز کمپانی های خود هستند اما تفاوت آن ها با هم بسیار زیاد است. از نظر طراحی بیرونی، تمامی المان های بیرونی تویوتا لندکروز در سایز بزرگ طراحی شده اند اما پورشه کاین به المان های بیرونی خود حالت کشیده و ظریف داده است. در مقایسه کلی می توان به این نتیجه رسید که تویوتا لندکروز ظاهری قدرتمند دارد اما پورشه کاین ظاهری اسپرت دارد.

 

در این رابطه بخوانید : تویوتا لندکروز 2019 چه امکاناتی دارد؟

 

*از لحاظ طراحی داخلی

 

از نظر طراحی داخلی و نمای آن باید گفت که باز هم تفاوت بسیاری بین تویوتا لندکروز و پورشه کاین وجود دارد. به عنوان مثال تویوتا برای نمای داخلی لندکروز از ظاهری ساده با ویژگی های خاص ماشین های ژاپنی استفاده کرده است و این در حالی است که پورشه کاین نمای داخلی اروپایی دارد. در پورشه ظرافت بیرونی در طراحی داخلی آن نیز وجود دارد و المان های داخلی آن ظرافت و زیبایی بسیاری دارند. همچنین ال سی دی این دو خودرو نیز با هم متفاوت است، به گونه ای که ال سی دی تویوتا لندکروز به صورت طولی است اما در پورشه کاین، ال سی دی به صورت عریض می باشد.

 

*از لحاظ مشخصات فنی و ایمنی

 

پورشه کاین موتوری 53 هزار سی سی و توانایی تولید 140 اسب بخار را دارد که این انتقال نیرو توسط یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک انجام می شود. اما لندکروز خودرویی 6 سیلندر با ظرفیت 3400 سی سی است و دارای جعبه دنده 5 اتوماتیک تیپ ترونیک می باشد.

وقتی از ایمنی این دو خودرو صحبت به عمل می آید با توجه به نام کمپانی تولید کننده و قیمت آن باید فهمید که به طور قطع هر دو خودرو از ایمنی سطح بالایی برخوردار هستند و می توان از آن ها به راحتی برای مسافرت های نیمه طولانی و طولانی استفاده کرد. همچنین هر دوی این خودروها  موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه تصادفات اروپا شده اند. در پایان نتیجه می گیریم که هر دو خودرو از هر نظر سطح بالایی دارند و در نوع خود بهترین هستند .

 

                         


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد