دوربین 360 درجه، آپشنی متفاوت در خودروهای لوکس

امروزه در یکی از پیشرفته ترین عصرهای تکنولوژی زندگی می کنیم که هر چیزی را در دنیا که سالیان پیش مثل رویا بود را به واقعیت تبدیل کرده، همچنان به این راه پایان ناپذیر ادامه می دهد و همه دنیا را به شگفتی وا میدارد.

یکی از بخش هایی که پیشرفت غیر قابل باوری را داشته بخش خودرو سازی است که در کشورهایی مانند ژاپن، کره جنوبی، چین، آلمان، انگلیس، ایتالیا، فرانسه و حتی خود ایالات متحده آمریکا به معنی کلمه غیر قابل باور به تولید ماشین های لوکس می پردازند.

ژاپن با تویوتا که یکی از بزرگترین غول های خودروسازی است توانسته به قدری اسم خود را بزرگ جلوه دهد که حتی کمپانی ها بنز و بی ام و که هیچ کس به گرد پایشان هم نمی رسید حال تویوتا را به عنوان یکی از رقیبان بسیار جدی خود می بینند.

گل سر سبد این کمپانی تویوتا لندکروز است که بعد از تانک رضوانی موتورز به عنوان دومین خودروی غول و فوق العاده در دنیا شناخته می شود . البته تانک رضوانی موتورز هیچ وقت نتوانسته به اندازه تویوتا لندکروز شناخته شود. یکی از ویژگی هایی که تمامی خودرو های لوکس و سوپر لوکس دنیا روز دارند، دوربین 360 است که توانسته آگاهی محیطی خیلی خوبی را به راننده از موقعیت ماشین خود بدهد. حال می خواهیم این ویژگی را در تویوتا لندکروز بررسی کنیم، با لندکروز ایران در ادامه این مطلب همراه باشید تا آگاهی کاملی از این ویژگی به دست آورید.

 

دوربین 360 درجه چیست و چطور کار می‌کند؟

 

 

دوربین 360 درجه خودرو

 

دوربین 360 درجه از جمله آپشن های منحصر به فرد تویوتا لندکروز می باشد. سیستم دوربین 360 درجه به‌طور معمول از چهار دوربین مجزا تشکیل شده است. این دوربین‌ها معمولا روی سپرهای جلو و عقب و همچنین زیر آینه‌های کناری نصب می‌شوند. پس از نصب دوربین‌ها، می‌توان تصاویر کاملی را از تمام زوایای خارجی خودرو به دست آورد.

در مرحله بعد این تصاویر به کمک یک واحد پردازش رایانه‌ای و توسط نرم‌افزاری مخصوص که بر روی خودرو نصب است، پردازش و تلفیق می‌شود. نتیجه پایانی کار، ایجاد تصویری کامل از خودرو و اطراف آن، از زاویه دید بالای خودرو است. یکی از نکات جالب و خوب دوربین360 درجه این است که برای نمایش اطلاعات به طور کامل با سیستم خودرو هماهنگ می شود و در پایان شما می توانید نتیجه پایانی کار را روی مانیتور جلوی خودرو مشاهده کنید.

 

در این رابطه بخوانید: تویوتا لندکروز 2019 چه امکاناتی دارد؟

 

مزایای یک تصویر 360 درجه از جهت بالای خودرو

 

 

دوربین 360 درجه خودرو

 

این آپشن پیشرفته و فوق العاده دارای ویژگی های گوناگون و متفاوتی است. یکی از ابتدایی ترین کاربرد این است که با استفاده از این تصاویر به شکل راحت و بدون زحمت می توان خودرو را پارک کرد. دیگر کاربرد مهم این ویژگی این است که در گذرگاه های تنگ وکوچک می توان به راحتی و بدون برخورد با چیزی عبور کرد. این ویژگی به آسان تر شدن پارک خودرو و عبور از مسیرهای تنگ و باریک با توجه به متن بالا کمک می کند و راننده دیگر استرس برخورد با مانع یا خودرو دیگر را ندارد.

مشاهده خودرو وقتی از آن فاصله دارید و حتی امکان ردیابی و پیدا کردن خودرو در مکان های عمومی و شلوغ می تواند از دیگر کاربرد های این نسل از دوربین ها باشد که کمک بسیاری به امنیت خودرو در محل پارک می کند و شما می توانید بدون استرس به کار خود رسیدگی کنید و در صورت رخ دادن هر مشکلی بتوانید با استفاده از قابلیت ردیابی و ثبت از راه دور تصاویر به راحتی مشکل را از راه دور حل کنید.

همچنین از دیگر ویژگی ها و کاربرد های این دوربین ها این است که در صورت رخ دادن تصادف احتمالی برای خودرو، می تواند تصاویر را ضبط کند و به عنوان مدرکی مستند به افسر راهنمایی رانندگی در شناسایی مقصر تصادف کمک کند تا در حق کسی اجحاف نشود.

 

این ویژگی در تویوتا می تواند لندکروز را از هر نظر به خودرویی فوق لوکس و آسان در رانندگی تبدیل کند تا راننده از سواری با آن لذت کامل را ببرد و دلش نخواهد از آن پیاده شود. اگر خودروی شما فاقد این آپشن بی نظیر است، تنها کافیست برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 09128000078 تماس بگیرید. لندکروز ایران تخصصی ترین مرکز وارد کننده ی بادی کیت و فیس لیفت انواع خودرو های وارداتی از قبیل فیس لیفت لندکروز، فیس لیفت پرادو، فیس لیفت بنز و فیس لیفت بی ام و می باشد. 

 

 


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد