بهترین خودرو برای مسافرت طولانی چیست؟

با اینکه در اوایل فصل زیبای پاییز قرار داریم و تازه از فصل مسافرت و گشت و گذار یعنی فصل تابستان درآمده ایم، شاید خیلی از افراد در این فکر باشند که ماشینی لوکس و ایمن خریداری کنند و یک مسافرت طولانی و هیجان انگیز داشته باشند. ایران یکی از بزرگترین کشورهای دنیاست که آب و هوایی چهار فصل دارد و بهترین مکان برای یک مسافرت عالی و لذت بخش می باشد. برای این کار به ماشینی راحت و جادار نیاز است که در آن به هیچ وجه احساس خستگی نکنید و یک مسافرت سرشار از زیبای، لذت و هیجان را داشته باشید.

 

کشورهای آسیایی شرقی مانند ژاپن و کره توانسته اند پیشرفت فوق العاده ای در صنعت ماشین سازی داشته باشند و ماشین های بسیار راحت و لوکس تولید کنند که نمونه آن شرکت بزرگ و نامدار تویوتا می باشد. تویوتا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های خودروساز ژاپن است که با سرمایه‌ای بیش از ۲۱۴ بیلیون دلار در حال حاضر بزرگترین خودرو ساز جهان به شمار می آید. هر ساله محصولات این شرکت به دلیل ویژگی مهم مقاومت بالا در لیست پرفروش‌ترین خودروهای جهان قرار می‌گیرند.

 

در بازار ایران نیز همواره محصولات شرکت تویوتا از محبوبیت بالایی برخوردار بوده‌ و بسیار پر فروش بوده اند. تویوتا لندکروز، تویوتا پرادو، تویوتا کمری، تویوتا کرولا و ... از مهمترین محصولات این خودروسازی بزرگ می باشند که به دلیل امکانات و قابلیت های بی نظیر انتخابی مناسب برای مسافرت های کوتاه و طولانی می باشند. تا پایان مطلب با لندکروز ایران همراه باشید و بیشتر با این خودروهای لاکچری آشنا شوید.

 

لندکروز محبوب‌ترین خودرو تویوتا

 

تویوتا لندکروز

 

لندکروز یکی از محصولات محبوب این غول خودروساز است که نقش بزرگی در رشد اقتصادی تویوتا ایفا کرد. اولین بار این خودرو  در سال ۱۹۵۱ با نام BJ به بازار عرضه شد. در سالهای گذشته تا به الان نسل های مختلفی از تویوتا لندکروز به اغلب بازارهای کشورهای جهان عرضه شد که استقبال فراوانی از آن کردند. با گذشت ۷۰ سال، آخرین نسل از این خودرو بر روی خط تولید شرکت تویوتا قرار دارد و همچنان محبوبیت خود را از دست نداده است. این خودروی لوکس به دلایل زیادی از جمله موتور قدرتمند، ایمنی، و امکانات و قابلیت بالا از مناسب ترین خودروهای حال حاضر برای سفر می باشد.

 

در این رابطه بخوانید: تویوتا لندکروز 2019 چه امکاناتی دارد!

 

تویوتا پرادو قدرتمند

 

تویوتا پرادو

 

تویوتا پرادو نیز همانند دیگر محصولات تویوتا در بازارهای جهانی به عنوان یک خودرو شناخته شده محسوب می شود. در واقع این خودرو لوکس عضوی از خانواده‌ی تویوتا لندکروز می باشد که در عین برخوردار بودن از برخی ویژگی‌های موجود در خودروی لندکروز، به لحاظ جثه و اندازه تا حدی از آن کوچک‌تر است. پرادو در ایران طرفداران زیادی دارد و قطعا به دلیل ظاهر لوکس و قدرتمندش و امکانات بی نظیر همراهی خوب برای شما در سفر می باشد.

 

این مطلب را از دست ندهید: با امکانات و قابلیت های منحصربه فرد پرادو آشنا شوید!

 

متاسفانه چند سالی است که با وضع قوانین جدید مرتبط با واردات خودرو، دیگر این خودرو پر طرفدار همانند دیگرخودروهای لوکس با گنجایش بیش از 2.5 لیتر به کشور وارد نمی شود. با این حال هنوز هم می‌توان در گوشه و کنار کشور این خودروی تنومند و توانمند را یافت. اگر شما نیز این خودروی زیبا و قدرتمند را دارید و به دنبال به روز کردن امکانات و قابلیت های فنی و رفاهی آن هستید، ما به شما لندکروز ایران را معرفی می کنیم. فیس لیفت پرادو از خدمات مهم مجموعه تخصصی لندکروز ایران است که توانسته با واردات و عرضه کیت های خودروهای لوکس وارداتی رضایت مشتریان خود را به دست آورد.  لندکروز ایران با تغییر فیس تمامی قسمت های پرادو مثل چراغ ها، سپر عقب و جلو، سیستم داخلی، صندلی ها، داشبورد، فرمان، تودوزی صندلی و رنگ و نصب مانیتور، خودوریی کاملا متفاوت با آپشن های جدید را به شما تحویل می دهد.

 

تویوتا کمری

 

تویوتا کمری

 

تویوتا کمری یکی دیگر از محصولات پر فروش شرکت تویوتا می باشد که از شروع تولید تا به امروز در جهت کیفیت و امکانات بیشتر، تغییرات زیادی داشته است. تویوتا کمری اکنون بزرگ تر و جادارتر از همه وقت است. ویژگی های بارزی مانند رانندگی لذت بخش، ایمنی و صدای کم شما را مطمئن می سازد که تویوتا کمری می تواند یکی از بهترین خودروهای لوکس برای یک سفر لذت بخش می باشد. این خودرو همچنین دارای مصرف سوخت بسیار کم و سیستم مولتی مدیای پیشرفته است.

 

تویوتا کرولا

 

تویوتا کرولا

 

کرولا خودروی محبوب و پرفروش در پنج قاره ی جهان از همان ابتدای ورود در سال ۱۹۶۶ توانست موفقیت های بزرگی را به دست آورد و خود را جاودانه کند. نسل جدیدکرولا دارای دو کد E160 برای بازار ژاپن و E170 برای بازار جهانی می باشد. تویوتا کرولا E160 نسبت به مدل E170  بدنه ای کوچکتر دارد که امکان عبور از مناطق پرتراکم و کوچه های تنگ را راحت می سازد اما مدل های  E170  که برای بازار جهانی در نظر گرفته شده اند دارای بدنه و کابینی بزرگتر می باشند. کیفیت بسیار بالا, استهلاک بسیار پایین و امکانات زیاد از ویژگی های بارز این خودرو لوکس می باشد.


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد