با رادار نقطه کور، ایمن رانندگی کنید!

آپشن رادار نقطه کور یکی دیگر از فناوری‌های نوین و بسیار کاربرد در صنعت خودروسازی می باشد که یک رانندگی راحت و ایمن را به ما هدیه می دهد. این سیستم پیشرفته با افزایش تسلط راننده بر نقاط کور به خصوص در هنگام تغییر مسیر، احتمال تصادفات را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد. تصور رانندگی در خیابان های شلوغ و پرترافیک استرس زیادی دارد چراکه شما دید کافی به تمام زوایای ماشین ندارید و ممکن است هر لحظه دچار حادثه شوید. اینجاست که نصب این سیستم فوق العاده می تواند نجات دهنده ی شما باشد. در صورتیکه هر وسیله نقلیه، عابر و یا هر جسمی به خودرو نزدیک شود، سیستم پیشرفته رادار نقطه کور به شما هشدار می دهد تا قبل از هر برخوردی، عکس العملی مناسب نشان دهید. با لندکروز ایران همراه شوید و با چگونگی عملکرد رادار نقطه کور آشنا شوید.

 

عملکرد رادار نقطه کور چگونه است؟

 

رادار نقطه کور

 

این سیستم پیشرفته از دو بخش سنسور و حسگر های هشدار دهنده تشکیل شده است. حسگرهای استفاده شده در این آپشن از حساسیت بالایی برخوردار هستند و در شرایط مختلف کارایی بالایی دارند. عملکرد این سیستم  به این گونه است که در قسمت سپر عقب خودرو سنسورهایی را قرار می دهند تا در صورتیکه وسیله نقلیه و یا هر چیز دیگری در نقطه کور خودرو قرار بگیرد، آن را شناسایی کرده و با نشانگرهای زرد و قرمز رنگ روی آینه جانبی خودرو به راننده هشدار بدهند. البته در برخی از خودروها این هشدار با لرزش کوچک بر روی فرمان خودرو ایجاد می شود.

سنسورهای رادار به دو صورت آشکار و پنهان بر روی سپر خودرو قرار می گیرند. در نوع آشکار، سنسور کاملا بر روی سپر دیده می شود ولی در نوع پنهان، سنسور کاملا در داخل سپر نصب می شود و هیچ برشی بر روی سپر ایجاد نمی شود. مزیت این دسته از انواع رادار‌های نقطه کور این است که هیچ دیدی نیز برای سارقان لوازم خودرو ندارند و سرقت آن نیز به این سادگی‌ها نخواهد بود.

 

نصب این سیستم بر روی خودروهای شاسی بلند مانند لندکروز به شدت توصیه می شود، زیرا این خودروها نسبت به مدل‌های سدان نقاط کور بیشتری دارند و همین احتمال برخورد آنها را بالا می برد.

 

همانطور که در مقاله قبل بیان کردیم، رادار نقطه کور شامل امکانات بی نظیر تویوتا لندکروز 2019 نیز می شد. اگر دوست دارید با دیگر امکانات لندکروز 2019 آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مقاله  تویوتا لندکروز 2019 چه امکاناتی دارد را مطالعه فرمایید. 

 

لندکروز ایران تخصصی ترین مرکز وارد کننده ی بادی کیت و فیس لیفت انواع خودرو های وارداتی از قبیل فیس لیفت لندکروز، فیس لیفت پرادو، فیس لیفت بنز و فیس لیفت بی ام و می باشد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 09128000078 تماس بگیرید.

 


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد