نصب درب صندوق عقب برقی

امروزه با پیشرفت در تکنولوژی و صنعت خودرو سازی، سیستمی به نام جک برقی صندوق عقب برای باز کردن درب صندوق عقب خودرو بدون استفاده از کلید طراحی و ساخته شده است. این سیستم که از مهمترین آپشن های مهم خودرو محسوب می شود، در دو نوع وکیوم دار و بدون وکیوم با کیفیت بالا در بازار موجود می باشد.

 

درب صندوق عقب برقی لندکروز

جک برقی صندوق عقب به دلیل کاربرد بالا، بسیار محبوب و پر طرفدار است. زیرا مدل های قدیمی صندوق عقب که به صورت دستی باز و بسته می شوند، برای راننده ایجاد زحمت می کنند درصورتیکه مدل برقی صندوق عقب تنها با فشردن یک دکمه ریموت به آسان ترین شکل ممکن باز و بسته می شود و دیگر زحمتی برای راننده ندارد.

 

مزایای جک برقی صندوق عقب

 

نصب آسان

 

یکی از بزرگ ترین مزیت های جک صندوق عقب برقی این است که بدون ایجاد مشکل در سیم کشی داخل خودرو و فقط در نصب آن از سوکت فابریک استفاده می شود و این به معنی این است که با جا زدن چند سوکت می شود آن را نصب نمود. و نیاز به دستکاری سیم کشی داخل خودرو نیست و همچین گارانتی خودرو نیز باطل نمی شود.

 

سنسور تشخیص مانع در جک برقی صندوق عقب

 

یکی دیگر از مزایا این سیستم این است که دارای سنسور تشخیص مانع است که در مواقعی که مانعی در بسته شدن درب وجود داشته باشد به سرعت فعال می شود و به راننده هشدار می دهد که درب صندوق عقب بسته نشده است.

 

تنظیم سرعت و تنظیم حد باز و بسته شدن

 

یکی دیگر از مزایای این مدل این است که شما می توانید میزان باز و بسته شدن درب صندوق عقب را تنظیم کنید تا در مواقعی که در محیطی با ارتفاع پایین قرار دارید به درب آسیبی وارد نشود.

 

باز شدن درب صندوق با ریموت فابریک

 

باز شدن درب صندوق با ریموت فابریک یکی دیگر از مزایای استفاده از جک صندوق می باشد. نکته ی مهم این جک ها این است که مخصوص خودرو های خاص طراحی شده اند ، و شما می توانید جک متناسب با خوروی خود را خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

 

 

 

پس اگر به نصب این سیستم بر روی خودروی خود علاقه مندید، لندکروز ایران به عنوان تخصصی ترین مرکز وارد کننده ی بادی کیت و فیس لیفت انواع خودرو های وارداتی می تواند به شما کمک کند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با شماره 09128000078 تماس بگیرید.

 


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد