تویوتا لندکروز 2021

 

 

تویوتا لندکروز 2021 ، لندکروز جدید با موتور و پلتفرم جدید معرفی خواهد شد

 

 

تویوتا لندکروز از جمله معروف ترین خودروهای شاسی بلند جهان به شمار می‌رود و طرفداران بیشماری در سراسر جهان دارد. توانایی های فوق العاده ی این خودرو در مسیرهای خارج جاده ای و آفرود در سراسر دنیا معروف است. و این توانایی موجب شده کمتر خودرویی توان رقابت با این اسطوره را داشته باشد. تویوتا لندکروز در ایران به حضرت معروف است. این خودرو سال های سال است که در خط تولید قرار دارد و در تمام این سال ها فوق العاده پرطرفدار بوده است.

آخرین باری که این خودرو مورد بازنگری کامل و تغییر در پلتفرم قرار گرفت سال ۲۰۰۷ بود. از 2007 تا امروز نیز همچنان همین پلتفورم مورد استفاده قرار می گیرد و مورد بازنگری قرار نگرفته و فقط دچار تغییرات ظاهری یا همان فیس لیفت قرار گرفته است. این سری از تویوتا لندکروز، به سری ۲۰۰ معروف است. بدون شک پرآپشن ترین و پر امکانات ترین نسخه ی لندکروز تا به حال به حساب می آید.

 

 

 

تویوتا لندکروز سری 300

براساس اطلاعات متفاوت درز شده، برای سال ۲۰۲۱ تویوتا تصمیم دارد تا نسل جدیدی از تویوتا لندکروز یا همان لندکروز سری ۳۰۰ را رونمایی و عرضه نماید. اولین نکته ای که در مورد نسل جدید تویوتا لندکروز جلب توجه می‌کند این است که تویوتا اعلام کرده تصمیم دارد این نسل از لندکروز را با پیشرانه هیبریدی عرض نماید. در دنیای خودرو سازی امروز کاملاً طبیعی به نظر می رسد که برای یک خودروی جذاب و به روز از سیستمهای پیشرانه هیبریدی بهره گیری شود.

 

 

قدرت تویوتا لندکروز جدید

زیرا تمامی افراد دنیا روز به روز توجه بیشتری به محیط زیست و استفاده از خودروهای پاک دارند و با ظهور خودروهای هیبرید، عرصه بر خودروهای با پیشرانه و سیستم‌های قدیمی تنگ می‌شود و لازم است تا حتی برند معروفی همچون تویوتا نیز تجدید نظری بر خودروهای خود داشته باشد. با توجه به اطلاعات منتشر شده نسل جدید لندکروز قرار است با یک پیشرانه 295 اسب‌بخاری و ۳۵۶ نیوتن متری به بازار عرضه شود.

 

لندکروز بزرگتر می شود

همچنین اطلاعات منتشر شده مبنی بر این هستند که نسل جدید لندکروز از نسل کنونی ابعاد بزرگتری خواهد داشت و در این خودرو سرنشینان فضای بسیار بیشتری در اختیار خواهند داشت. که برای یک خودرو شاسی بلند بسیار با اهمیت می باشد. همچنین نکته قابل توجه این است که، با وجود ابعاد بزرگتر نسل جدید وزن کمتری به نسبت نسلهای پیشین خواهد داشت. برای خودرویی که دچار افزایش ابعاد شده است، شاید کمی عجیب به نظر برسد. اما باید بیان کرد که استفاده از سیستم ها و ابزار به روز و مدرن در طراحی و ساخت این خودرو، موجب شده به این مورد دست یابد.

 

 

خداحافظی لندکروز با موتور 8 سیلندر

شایعات زیادی وجود دارد که موتور استفاده شده در نسل جدید این خودرو با موتور استفاده شده در لکسوس ال اس ۵۰۰ خواهد بود. همچنین گفته می شود تویوتا قصد دارد موتور هیبریدی را جایگزین موتور ۸ سیلندر و دیگر شاهد حضور نمونه ۸ سیلندر از تویوتا لندکروز یا همان لندکروز VXR در خط تولید نخواهیم بود. که برای افرادی که عاشق خودروهای قدرتمند و ۸ سیلندر می باشند چندان خبر خوبی نیست. بدون شک کمپانی مطرحی همچون تویوتا انتخاب اشتباهی برای خودروی پرچمدار خود یعنی لندکروز نخواهد داشت. نسل جدید آن نیز همچون نسل های قبلی پیشرفت ‌فوق العاده‌ ای را تجربه خواهد کرد. همچنین اطلاعات حاکی از آن است که این نسل از تویوتا لندکروز از پیشرفته ترین سیستم های ایمنی و رفاهی برخوردار خواهد بود و پیشرفته ترین لندکروز تا به امروز خواهد بود.

 

لندکروز ایران تخصصی ترین مرکز وارد کننده ی بادی کیت و فیس لیفت انواع خودرو های وارداتی از قبیل کیت لندکروز، فیس لیفت پرادو، فیس لیفت بنز و فیس لیفت بی ام و می باشد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 09128000078 تماس بگیرید.

 


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد