با 10 تا از پرفروش ترین خودروهای جهان آشنا شوید

در صنعت خودروی جهان ، خودرویی موفق است که فروش بیشتری داشته باشد حال این فروش زیاد می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که بعضی از آن ها را نام می بریم . قیمت مناسب و پایین، کیفیت عالی،شرایط کشور و ... . خودرو های کمی در جهان وجود دارند که همچنان از زمان قدیم تولید می شوند.

اکثر خودرو هایی که در سال های اول تولیدش با فروش خوبی مواجه می شوند بعد از مدتی به دلیل اینکه قیمت افزایش می یابد یا کیفیت خودرو ثابت می ماند یا کاهش می یابد تولیدشان متوقف می شود. اما بعضی از این خودرو ها نیز توانسته اند خلاف این عمل کنند و قیمت را تا حدودی ثابت نگه دارند و کیفیت را بالاتر ببرند و این از دلایل مواجه شدن با فروش زیاد در سال های متمادی است و با گذشت سال ها هنوزم فروش بسیاری دارند. با خواندن این مقدمه احتمالا موضوع این متن را فهمیده اید. بله این متن در مورد پر فروش ترین خودرو های جهان است و ما در ادامه این متن قصد داریم تا ده خودروی پر فروش دنیا را به شما معرفی کنیم که البته حدس میزنم نام های آشنایی را در این لیست خواهید دید. با ما در ادامه متن همراه باشید.

 

ده خودروی پر فروش جهان

 

10. فولکس واگن پاسات

Volkswagen Passat از زمان عرضه آن در سال 1973 ، هفت نسل - و نزدیک به 16 میلیون اتومبیل فروخته شده داشته است. قبل از گرفتن نام فعلی خود به Dasher و Quantum معروف بود. Passat یک اتومبیل خانوادگی محکم است ، یک خودروی لوکس را با قیمت بسیار مناسب و معقول ارائه می دهد. این چیزی است که آن را در طی چند سال گذشته ، هنگامی که بازار سدان به شدت رقابتی شد ، در رده پر فروش ترین ها قرار داد.

 

9. فورد مدل T

 

 

این خودرویی است که نیازی به معرفی ندارد اما به هر حال ما به معرفی آن خواهیم پرداخت. اولین خودروی مقرون به صرفه و تولید انبوه برای یک آمریکایی متوسط ​​در سال 1908 در دیترویت توسط هنری فورد ساخته شد. در حالی که Ford Model T در سال 86 تولید نشده است ، اما هنوز هم موفق شده عنوان هشتمین خودروی پرفروش در تمام دوران را حفظ کند. 20  سال طول کشید که Model T بیشتر از فروش چندین مارک تجاری در طی دهه ها ، خودروهای بیشتری بفروشد. در آن زمان ، فورد 16.5 میلیون تی کلاس خیره کننده تولید کرد.

 

8. هوندا آکورد

 

 

این خودرو پس از برادر بزرگش هوندا سیویک ،طی توافق نامه ای در سال 1976 وارد صحنه شد. هوندا از آن زمان تاکنون حدود 18 میلیون آکورد فروخته است. این اولین خودرویی بود که سازنده ژاپنی در آمریکا تولید کرد و از سال 1989 یکی از پرفروش ترین اتومبیل ها در ایالات متحده است. این توافق نامه به دلیل داشتن یک خودرو خانوادگی ایمن و قابل اعتماد ، جایزه گرفته است.

 

7. فورد اسکورت

 

 

اسکورت در سال 1981 به آمریکا معرفی شد ، اما از سال 1968 در اروپا دارای فروش قدرتمندی شد. فورد 18 میلیون اسکورت را در سراسر جهان فروخت. امروز تنها مکانی که در حال حاضر فورد مدلی به نام Escort را به فروش میرساند کشور چین است.

 

6. هوندا سیویک

 

 

هوندا قبل از راه اندازی سیویک در سال 1972 ، تصمیم به کنار کشیدن از تولید خودروها داشت. Civic اولین حضور بزرگ آنها در بازار خودرو بود و هوندا را در کار ساخت خودروها نگه داشت.کار خوبی که آنها فروش اتومبیل را ادامه می دادند ، یا در غیر این صورت بیش از 18 میلیون خودروی غیرنظامی فروخته شده را از دست می دادند.

 

5. لادا ریوا

 

 

لادا ریوا ، همچنین به عنوان Lada Nova ، AutoVAZ VAZ-2101 شناخته می شود ، اولین بار در سال 1980 در اتحاد جماهیر شوروی سابق به صحنه آمد. اما استخوان های آن در واقع بسیار قدیمی تر است. لادا مبتنی بر Fiat 124 است ، که تاریخ آن به 1966 باز می گردد. میلیون ها عدد از این سدان های کوچک تولید شده اند ، و حتی اگر تولید دیگر در روسیه رخ نمیداد، ریوا هنوز خطوط مونتاژ در مصر را ادامه می داد.

 

4- سوسک فولکس واگن

 

 

از رویای یک دیکتاتور مورد تحقیر گرفته تا نمادی از دهه 60 میلادی ، سوسک یکی از طولانی ترین اتومبیل های تولیدی تاریخ است. Beetle که در سال 1938 بنا به مشخصات هیتلر ساخته شد. حدود 23.5 میلیون واحد از این خودرو در سراسر جهان فروخته شده است.

 

3. فولکس واگن گلف

 

 

گلف ، گاهی خرگوش. یا هرچه نامش باشد ، پرفروش ترین مدل در همه زمان های فولکس واگن است. این خودرو در سال 1974 به صحنه آمد و از آن زمان به بعد ، بیش از 30 میلیون خودرو فروخته است. گلف تا سال 2006 به عنوان خرگوش فروخته شد ، اما فولکس واگن در سال 2010 نام آن را به گلف برگرداند.

 

2. سری F Ford

 

 

اولین Ford F-150 در سال 1948 معرفی شد و با نام Ford Bonus Built فروخته شد. مدل های اول لرزان بودند ، اما کیفیت کامیون به طور پیوسته در طی نسل های بعدی بهبود یافته است. فورد F-150 در طی شش دهه گذشته بیش از 40 میلیون مدل فروخته است و این امر باعث شده است که فورد پادشاه بدون قید وانت باشد. سری F Ford همچنان پرفروش ترین خودرو در آمریکا است. تقاضا برای کامیون ها نشانه ای از کم فروش شدن آن ندارد.

 

1.تویوتا کرولا

 

 

اولین تویوتا کرولا در سال 1966 از خط مونتاژ و به قلب ما پیوست. تا سال 1974 پرفروش ترین خودروی جهان بود. تعداد تویوتا کرولا را 40 میلیون عدد اعلام کردند ، در حال حاضر ، این تعداد به بیش از 43 میلیون فروخته شده در سراسر جهان افزایش یافته است.

 

تویوتا لندکروز همانند تویوتا کرولا از محصولات شرکت معروف ژاپنی تویوتا می باشد. متاسفانه از سال 2014 به دلیل قوانین محدود دیگر شاهد واردات عمده این خودرو پرطرفدار در ایران نبوده ایم و فیس لیفت لندکروز به عنوان یک راه حل کاربردی در بین علاقه مندان به خودرو های تویوتا لندکروز جدید شناخته شده است. زیرا آنها می توانند با پرداخت هزینه کمتر با نیو فیس لندکروز روبرو شوند. برای آگاهی از قیمت فیس لیفت لندکروز خود با کارشناسان لندکروز ایران تماس بگیرید.

این لیست ده خودوری پر فروش جهان بود که برای شما تهیه شده بود و امیدوارم از آن لذت برده باشید. با ما در لندکروز ایران همراه باشید.

                                                                                            


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد