5 نمونه از زیباترین ماشین های دنیا

آیا زیبایی واقعاً در نظر بیننده است؟

زیبایی خودرو یکی از مهمترین ویژگیهایی است که توانایی جذب مخاطب را دارا می باشد و می تواند خریداران را مجاب به پرداخت هزینه هایی سنگین و نجومی کند. وقتی صحبت از زیباترین خودرو در دنیا می شود، تعداد بسیار زیادی خودرو در این لیست قرار می گیرند ولی تنها تعداد کمی از آنها می توانند در زمان طولانی در لیست باقی بمانند.

تهیه لیستی از ده مدل از زیبا ترین خودروهای جهان کار بسیار دشواری است زیرا گزینه های بسیار زیادی برای در نظر گرفتن وجوددارد. اما ما در لندکروز ایران، لیستی از 5 تا از زیباترین خودروهای دنیا 2019 آماده کرده ایم که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند. با ما همراه شوید.

 

زیباترین ماشین های جهان

 

PORSCHE 911

 

پورشه 911

 

پورشه 911 یک خودروی لوکس اسپرت دو در از کمپانی پورشه می باشد که در صدر لیست قرار می گیرد. در طراحی ظاهری این خودرو تلفیقی از خصوصیات کلاسیک به همراه پارامترهای مدرن و به روز طراحی به چشم می خورد که اصالت پورشه 911 را نشان می دهد.

 

VOLVO S60

 

ولو اس 60

 

بعضی اوقات، تنها یک تغییر طراحی می تواند یک جوجه ارد زشت را به یک قوی زیبا تبدیل کند. هنگامی که از چراغهای  Volvo S60  نسل جدید رونمایی شد، ولوو توانست این موضوع را به اثبات برساند. Volvo S60 یکی از گیرنده های طراحی چراغ های جدید است و روند بهبود طراحی از نسخه نسل قبلی آن حیرت انگیز می باشد. آخرین نسل S60 نشان داد که ولوو می تواند یک خودرو را با منحنی های جذاب طراحی کند.

مانند سایر محصولات اخیر ولوو ، S60 جدید زیبا ، لوکس و جذاب به نظر می رسد. طراحی چکش Thor در چراغهای جلو و چراغ جلو شبیه سایر محصولات ولوو است. در حالی که S60 جدید از سیستم عامل SPA مشترک با V60 استفاده می کند ، قابلیت های فنی و امکانات کابین بین این دو مدل به اشتراک گذاشته شده است.

 

MERCEDES S-CLASS COUPE

 

 

مرسدس S Class Coupe را می توان به عنوان پدر خانواده S Class Coupe توصیف کرد که به عنوان یک مدل لوکس اسپرت بسیار گیرا و زیبا است.  مرسدس موفق شده است طراحی خطوط S-Coupe Coupe را درست در جای مناسب خود قرار بدهد. این خطوط به S-Coupe Coupe ظاهری ظریف می دهند که دقیقاً مطابق آنچه که باید در کوپه لوکس ظاهر شود. موتور سومین خودروی زیبای دنیا از نوع 6.0 لیتری 12 سیلندر توربو است که توانایی تحویل 621 اسب بخار و گشتاور 1000 نیوتن متر را دارد. این قدرت عظیم توسط گیربکس 7 سرعته اتوماتیک هدایت می شود.

 

A ROMEO 4C

 

آلفا فورسی

 

4C در بیست و نهمین جشنواره بین المللی خودرو در فرانسه توانست لقب زیباترین خودروی سال 2013 را کسب کند. Alfa Romeo 4C نمونه ای کامل از یک اتومبیل است که باعث می شود به محض دیدن، نتوانید چشم از آن بردارید. درخشش های 4C با ترکیبی از منحنی های قابل توجه ، خطوط محکم و پروفایل هود V شکل که تمام راه ها را به سپر جلوی آن می کشاند، یک شاهکار طراحی است.  این خودرو لاکچری که در لیست زیباترین خودروهای جهان در مقام چهارم ایستاده است، احتمالا می تواند به رویاهای شما نیز نزدیک باشد. این خودرو اسپرت سبک وزن موتور وسط در سال 2013 توسط شرکت ایتالیایی آلفارومئو رونمایی شد و با قیمتی حدود نیم میلیارد تومان وارد ایران شد.

 

RANGE ROVER VELAR

 

لند روور 2018

 

Range Rover Velar در لیست انتخابی ما از بهترین خودروهای لوکس دنیا، مقام پنجم را کسب کرده است. لندرور در ساخت این خودرو زیبا، نشانه های طراحی سنتی را با هم ترکیب کرد و پیچ و تاب های مدرن را در طراحی Range Rover Velar به وجود آورد. این خودرو که به توصیف شرکت سازنده در میان تمام نسخه‌های تولید شده از مدل ولار در بالاترین جایگاه قرار دارد، به بزرگترین پیشرانه تولید شده توسط این شرکت مجهز شده که نمونه‌ای 8 سیلندر سوپرشارژ بوده و قدرتی برابر با 542 اسب‌بخار دارد.

فضای داخلی خودرو نیز مجهز و اشرافی است. اولین نکته ای که در مورد کابین باید به آن توجه داشته باشید ، کیفیت بالای چرم و پوشش سفارشی است که در این بخش استفاده می شود که در چهار ترکیب رنگ قابل سفارش است. فرمان ورزشی سفارشی با پدال گیربکس آلومینیومی ، اجزای پرداختی مانند اهرم تغییر دنده و سیستم سرگرمی و اطلاعات Touch Pro Duo را می توان از دیگر ویژگی های مهم این خودرو دانست.


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد