با 5 خودروی زشت جهان آشنا شوید

جهان امروز تبدیل به جهان ظواهر شده است و همه به ظاهر همه چیز اهمیت بیشتری می دهند. بنابراین برای موفقیت کار، ظاهر یکی از مهم ترین شاخصه هایی است که می تواند هر کسی یا هر چیزی را به خود جذب کند. زیبایی در مورد صنعت خودرو سازی هم صدق می کند و در این صنعت هم به مانند دیگر صنایع، زیبایی به شکلی حرف اول را در موفقیت می زند و هر خودرویی که زیبا تر باشد قطعا روی فروش آن نیز تاثیر گزار است . علاوه بر اینکه زیبایی در موفقیت و فروش خودرو تاثیر می گذارد بر قیمت آن نیز تاثیر مستقیم و مثبتی دارد به طوری که هر چه خودرو زیبایی بیشتری داشته باشد قیمت آن هم خود به خود بالا می رود.

شاید فکر کنید موضوع امروز ما زیبایی در خودرو است اما اشتباه می کنید زیرا موضوع امروز زشت ترین خودرو های جهان است که در این قضیه خودروسازان ما و محصولاتشان سردمدار هستند و حرف های زیادی برای گفتن دارند و شاید هیچ نمونه ای ندارند و در دنیا تک هستند. اما شاید جای تعجب داشته باشد که بدانید خودرو های تولید شده در ایران در این لیست قرار ندارند و خودرو هایی که مربوط به بعضی کمپانی های معروف هستند در این لیست قرار دارند. امروز در لندکروز ایران تصمیم داریم پنج خودروی زشت جهان را به شما معرفی کنیم تا با آن ها بیشتر آشنا شوید.

 

پنج خودروی زشت جهان

 

1 -پونتیاک آزتک (2001-2005)
 

آزتک بسیار زشت است و آن را هیولا مینی نیز می نامند. این خودرو آنقدر قدرت زشت است که یک نکته زیبا هم در آن دیده نمی شود. اگرچه فیوژن عجیب و غریب خودروی SUV و یک سدان اسپرت به لطف ایفای نقش در فیلم  Breaking Bad ، لحظه ای در چشم بود ، اما تا زمانیکه زشتی ملاک اصلی است،  این خودرو همچنان در صدر گروه قرار می گیرد.
 

2- ( AMC Pacer  ( 1979-1975

 

 

بدون شک بسیاری از اتومبیل های زشت آمریکایی دهه 70 توسط خودروساز AMC ساخته شده اند. اما حتی در بین زشت ترین خودروها ، AMC Pacer نوع خاصی از زشت بود. اگرچه از این خودرو به عنوان یک ماشین جمع و جور یاد می کردند، اما واقعاً اینچنین نبود. در حقیقت ، AMC اظهار داشت كه این "اولین جمع و جور وسیع در جهان می باشد، خودرویی كه قبلاً هیچ كس به زشتی آن را ندیده است.

 

3 - فورد اودل (1960-1958)


 

فورد اودل (1960-1958)

 

به گفته نیویورک تایمز ، یک فورد افسانه ای از دهه 50 ، Ford Edsel " یکی از آن جوجه های زشتی بود که هرگز فاز قو نداشته است." با وجودیکه فورد در حدود 250 میلیون دلار در Edsel  سرمایه گذاری کرده است، اما مورد سلیقه مصرف کنندگان نبود و  خریداران کمی عاشق این کراس اوور چشمگیر شدند. یکی از بدترین ویژگی های طراحی را در این خودرو می بینیم و به عنوان سومین خودرو زشت جهان شناخته می شود.

 

4- Toyota Prius


 

تویوتا پیروس

 

منتقدان اشکالات زیادی از طراحی این خودرو گرفته اند. نکته کم برای این خودرو ، طراحی مجدد سال 2015 که هنوز هم در دید دلالان قرار دارد ، خودرویی که از قبل عجیب و غریب به نظر می رسد، کمی شبیه یک بیگانه است. البته ، اگر مهربان باشید - طبق گفته TopSpeed ​​، این تویوتا به نظر می رسد "یک گوپی خشمگین دوقلو است که می خواهد صورت شما را بخورد.

 

5- سیتروئن امی 6 (1961-1970)

 

 

سیتروئن امی

 

خودروساز فرانسوی سیتروئن به شدت نیاز به یک خودروی میان رده داشت که بتواند در دهه 60 خود را در برابر رقبایی همچون فولکس واگن و رنو حفظ کند. به همین منظور امی را تولید کرد ، با یک پنجره عقب عجیب و غریب که دقیقاً مورد توجه خریداران نبود. طبق گفته موتور ترند ، این در واقع یک اقدام کم هزینه بود زیرا درب صندوق عقب را می توان در آنجا متصل کرد تا باز بماند ، هیچ گونه میله ای یا پیشانی لازم نداشته باشد. در هر صورت ، نتیجه "ناخوشایندترین طراحی تا به امروز بود.

این ها پنج خودروی زشت جهان هستند که سایت های جهانی این ها را در صدر لیست زشت ترین خودرو ها قرار داده است . امیدوارم از خواندن این متن لذت برده باشید.

 

 


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد