تبدیل لندکروز 2008 تا 2013 به لکسوس LX 570

لندکروز ایران افتخار این را دارد که برای اولین بار در ایران تبدیل لندکروز 2008 تا 2013 به لکسوس LX 570 را انجام دهد که می تواند خبری بسیار خوش برای علاقه مندان به لکسوس باشد.

 

تبدیل لندکروز به لکسوس

 

لکسوس از جمله خودروهای وارداتی لوکسی است که علیرغم قیمت بالا طرفداران مخصوص به خود را دارد. لکسوس LX570 آخرین نسخه لوکس این خودرو است که همزمان با لندکروز سری 200 به طور گسترده در بازار ایران عرضه شد. البته تفاوت این دو خودرو خیلی زیاد است. به طوریکه بسیاری معتقدند اگرچه خودروی لکسوس اصالت و ظرافت طراحی لندکروز را ندارد و از نظر پلتفرم و فنی به آن شباهت دارد ولی از لحاظ کیفیت قطعات، امکانات، تکنولوژی و سطح تجهیزات در رده‌ای بسیار بالاتر از تویوتا لندکروز قرار می‌گیرد.

پس از ممنوعیت ورود خودروهای پرحجم به بازار، بسیاری از افراد علاقه مند به لکسوس LX  تصمیم گرفتند تا با خرید شبیه‌ترین خودرو به لکسوس از لحاظ پلتفرم یعنی تویوتا لندکروز 2008 تا 2013 و اجرای فیس لیفت آن را به لکسوس LX 570 تبدیل کنند.

 

چرا لندکروز ایران بهترین گزینه است؟

 

 لندکروز ایران به عنوان تخصصی ترین مرکز وارد کننده ی بادی کیت و فیس لیفت انواع خودرو های وارداتی مانند فیس لیفت لندکروز، فیس لیفت پرادو، فیس لیفت بنز و فیس لیفت بی ام و می باشد. در تغییر فیس لیفت لندکروز به لکسوس تمامی قسمت های داخلی و بیرونی خودرو قابل تغییر است و صد البته قیمت و هزینه تبدیل لندکروز به لکسوس به آپشن های انتخابی مشتری بستگی دارد.

با تغییر تمامی قسمت‌های جلو و عقب خودرو، چراغ‌ها و جلو پنجره در نیو فیس جدید لندکروز ما از نظر ظاهر با یک لکسوس LX واقعی روبرو می شویم که نمایی فوق العاده و سحر انگیز دارد. چراغ‌های LED زیبا که خطوطی تیز و ظاهری خشن دارند بر ابهت نیو فیس جدید می افزاید.

 

تبدیل لندکروز به لکسوس LX 570

 

در کیت فیس لیفت لندکروز به لکسوس فقط ظاهر خودرو تغییر نمی کند. با انتخاب آپشن های بیشتر داخلی نظیر صندلی ها، کف، سقف و ... یک لکسوس LX واقعی داشته باشید. به لطف به ​کارگیری سیستم ورود و استارت بدون ​کلید و کلید​کارتی، ورود به کابین به آساني انجام می شود. جوی کاملا تجملی در کابین حکم فرماست و کیفیت بالای قطعات بسیار چشمگیر است به گونه ای که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند. در مراحل اجرای فیس لیفت لندکروز به لکسوس، صندلی ها و کابین با چرم طبیعی پوشانده می شوند. صندلی​هایی بزرگ و برقی که بسیار نرم و راحت به نظر می رسند و احساس نشستن بر روی یک مبل راحتی را برای شما تداعی می کنند.   

 

مهمترین آپشن های تغییر ظاهر لندکروز 2008 تا 2013 به لکسوس LX 570


تغییر صندلی و روکش صندلی ها

تغییر گلگیر و سپر عقب و جلو

تغییر سقف و کف

تغییر فرمان، داشبورد و دیواره ها

تعویض چراغ های عقب و جلو خودرو

انجام تغییرات سخت افزاری داخلی و بیرونی

 

لندکروز ایران با کادری مجرب و متخصص پاسخگوی درخواست های شما کاربران عزیز می باشد. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر درباره تغییر فیس لندکروز  2008 تا 2013 به لکسوس LX 570 با شماره 09128000078  تماس بگیرید.

 

فیس لیفت لندکروز به لکسوس


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد