معرفی جدیدترین خودروهای bmw ( بی ام و)

سال هاست که خودروسازان آلمانی بازار خودرو های لوکس را قبضه کرده اند و رقابت را برای دیگر کشورها سخت کرده و این موضوع باعث شده است که خودروساز های آلمانی هر ساله طیف عظیمی از خودرو را وارد بازار جهانی کنند که دارای کیفیتی بسیار بالا و در خور نام کشور آلمان است که البته از خودرو ساز های غولی همانند بنز ، بی ام و ،ولکس واگن ،پورشه و ... انتظار چیزی که غیر از این نمی رود.

در میان این نام ها بی ام و بیشترین مدل ماشین را داراست که هر ساله به بازار جهانی وارد می شوند و همه را به شگفتی وا می دارند. با تمام محدودیت هایی که در کشور ایران وجود دارد اما این موضوع نمی تواند باعث وارد نشدن این خودرو ها به ایران شود و همیشه افرادی با یک سری راهکارهای قانونی که نشان از ضعف قانون در این موضوع است خودرو ها وارد می کنند و تهران و دیگر کلان شهر ها را جولانگاه این خودروها می کنند .در ادامه این متن درباره جدیدترین خودروهای بی ام و جهان و داخل ایران صحبت کنیم که متن جذابی خواهد بود، امیدوارم آن را از دست ندهید.

از آنجایی که همواره در تمام کمپانی های جهانی تلاش می کنند  که آخرین مدل از محصول خود دارای بهترین کیفیت محصولات خود نیز باشد پس کمپانی bmw هم از این قاعده مستثناء نیست و تلاش کارکنان این کمپانی بر این است که خودرو های خود هرچه جدیدتر می شوند از کیفیت بالاتری نیز از محصولات قبلی خود برخوردار باشند.

 

معرفی برترین و جدیدترین مدل های bmw ( بی ام و)

بی‌تردید یکی از زیباترین و مدرن‌ترین خودروهای بی‌ام‌و مدل i8 که به تازگی این مدل هیبریدی با قیمتی گزاف وارد کشور خودمون هم شده است. این محصول یه سوپرخودروی جذاب و پرقدرت از بی‌ام‌و است که موتور الکتریکی اون در کنار یه پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژ سه سیلندر قرار می گیرد و آلودگی اون در حد صفر می باشد.
این مدل خودرو زیبا که در ظاهر اون دنیایی از تکنولوژی‌های مدرن دیده می شود به گفته‌ی خیلی‌ها انگار از آینده اومده و طبق تعریفی که از آن شده یه مدل ۴ سرنشین است. این مدل با پیشرانه ترکیبی ۳۵۷ اسب بخاری و سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل عقب ۰ تا ۱۰۰ رو تو ۴ ثانیه پر می کند و بیشترین سرعت اون ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است. اینکه بخواهیم بگوییم این خودرو به مانند خودرو هایی است که در آینده کمپانی های دیگر تازه شاید بتوانند عین این مدل را بسازند واقعیتی کتمان ناشدنی است که حتی مالکان و مدیران دیگر خودروساز ها نیز این حرف را تایید می کنند و از bmw i8 به عنوان خودرویی که آینده جهان خودرو را تغییر داد صحبت به عمل می آورند.

دیگر مدل های بی ام و در مدل هایی به نام سری 3، سری 5 و سری 7 در بازار وجود دارند که خودروهای سدان هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که در کشور خودمان نیز نمونه های بسیاری از آن دیده می شود و مورد توجه افراد ثروتمند کشور قرار گرفته اند . خودرو های شاسی بلند بی ام و  شامل مدل x  هستند و بزرگترین و بهترین مدل این شاسی بلند ها x6  که از این مدل در ایران بسیار وجود دارد.

 

آخرین مدل هایbmw  ( بی ام و) در ایران

 

 

همانطور که در ابتدا بیان کردیم بهترین مدل های موجود در بازار و آخرین مدل های این خودرو ها در کشور ما بسیار دیده می شوند و این نشان از علاقه ایرانیان به برند بی ام و است که معمولا با قیمت های میلیاردی به ایران می رسند و شاید در توان خرید مردم نیمه ثروتمند هم نباشد. دو مدل بی ام و در ایران قیمت های 2 تا 3 میلیاردی یا حتی بیشتر نیز وجود دارد، یکی bmw i8 و دیگری بی ام و730li است که نسبت به بقیه مدل های بی ام و قیمت بالایی دارند و بعد از آن ها می توان به بی ام و x6 و بی ام و سری 5 اشاره کرد .

معمولا این مدل ها در جهان نیز به عنوان برترین مدل های بی ام و نام برده می شوند که گران هستند و افراد کمی به آن دسترسی دارند و کمپانی بی ام و محدودیت خاصی برای ورود به خاک ایران ندارد و بسیاری از آن ها پلاک ملی می شوند که این یک مزیت نسبت به دیگر خودرو های هم سطح آن ها در ایران است زیرا بعضا آخرین مدل های رقیب بی ام و  یعنی مرسدس بنز دیگر خیلی سخت پلاک ملی می شوند و بیشتر به صورت گذر موقت در ایران حضور می یابند .

کیت فیس لیفت بی ام و یک راه حل عالی برای کسانی است که می خواهند خودروی بی ام و مدل پایین خود از جدیدترین آپشن های بی ام و های جدید برخوردار شود. از مهمترین آپشن های کیت فیس لیفت BMW می توان به تغییر کلی در چراغ ها، سپر، دی لایت ها، مانیتور داخل، چرم دوزی چشم نواز و سقف جیر کامرون نام برد. البته قیمت و هزینه فیس لیفت بی ام و به تعداد آپشن های انتخاب شده به سلیقه بستگی دارد.

این گزیده از مدل های موجود در جهان و ایران کمپانیbmw بود که امیدواریم لذت برده باشید.


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد