تمیز کردن بیرون خودرو با ترفندهای حرفه ای

خیلی ها فقط ماشین را می خرند اما  به بعد از آن و وظیفه آن ها نسبت به خودرو فکر نمی کنند . وقتی شخصی خودرویی می خرد وظیفه هایی نسبت به خودرو دارد که شاید خیلی از افرادی که خودرو دارند به آن توجه نمی کنند و به هیچ وجه برای آن ها مهم نیست اما بعضی از این کار ها برای خود شخص خوب است. شاید کلاس ماشین تاثیر بسیاری در کلاس شخص داشته باشد اما مهم تر از آن این است که به خودروی خود برسد و آن را تمیز نگه دارد که متاسفانه خیلی ها اصلا به این موضوع توجه ای ندارند یا اصلا حال و وقتی برایشان نمی ماند که بخواهند حتی به این موضوع فکر کنند چه برسد به این که بخواهند این کار را انجام بدهند. ما در این متن می خواهیم به بعضی از ترفندهای حرفه ای تمیز کردن خودرو بپردازیم. اگر مایل هستید با آن ها آشنا شوید با ما در لندکروز ایران تا پایان مطلب همراه شوید که مطمئنا به کار شما خواهد آمد.

 

8 راز و رمز تمیز کردن حرفه ای خودرو

 

 

*آب ریختن قبل از شستشو

 

کسانی که نمایشگاه خودرو دارند معمولا با آب خالی خودرو را تمیز می کنند تا حدی که فقط گرد و خاک روی خودرو را بگیرند پس یکی از قسمت های مهم این است که ابتدا با آب خالی یکبار خودرو را شستشو بدهیم.

 

*استفاده از دو سطل مجزا

 

می توانید در یکی از این دو سطل آب صابون و در سطل دیگر آب خالی بگذارید . وقتی با دستکش میکروفیبری خودرو را تمیز میکنید آن را با آب خالی پاک کنید و بعد آن دستکش را در آب صابون قرار دهید و یک نکته مهم این است که هر طرف خودرو که تمیز شد آب شستشو را خالی کنید و دوباره پرکنید تا آب صابون تمیز بماند.

 

*استفاده از اسفنج

 

پرز های بزرگ اسفنج خاک و کثیفی را جذب خود می کنند که این به تنهایی کافی نیست زیرا خاک ریزه ها باقی می مانند و باعث آسیب به بدنه خودرو می شوند . برای جلوگیری از این اتفاق می توانید از دستکش های میکرو فیبری استفاده کنید.

 

*استفاده از صابون مناسب این کار

 

خیلی از افراد به تصور اینکه استفاده از مایع ظرفشویی خودرو را تمیز تر می کند در اصل دارند باعث کوتاه تر شدن رنگ خودروی می شوند زیرا مواد شوینده داخل مایع ظرفشویی سخت هستند که باعث از بین رفتن روغن های مهم از رنگ خودرو می شود پس استفاده از صابون مناسب بسیار بهتر از مایع ظرفشویی است.  

 

این مطلب را از دست ندهید: نحوه مراقبت و تمیز کردن صندلی چرم خودرو

 

*فراموش کردن لنگ

 

لنگ روی ماشین را خشک می کند اما ذرات ریز شن و ماسه را نه تنها جذب نمی کند بلکه وارد رنگ خودرو می کند . دستکش های میکروفیبری برعکس لنگ همه این ذرات را جذب خود می کنند که بسیار عالی است.

 

*از بین بردن خراش های جزئی قبل پرداخت و پولیش

 

این درست است که پولیش کاری باعث درخشندگی خودرو می شود ولی نمی تواند خراش ها را از بین ببرد پس باید قبل از پولیش کاری ابتدا از کیت حذف خراش استفاده کنیم و بعد از آن پرداخت کاری کنید که این باعث درخشش بهتری می شود .

 

*استفاده از پولیش دو طرفه

 

دستگاه های پولیش را نباید بیش از حد در یک مکان بگذارید و یا به آن فشار مضاعف وارد کنید زیرا باعث سوختن رنگ در آن ناحیه می شود. یک شخص می تواند در عرض چند دقیقه خودروی خود را پولیش کند . پولیش کاری قبل از واکس نهائی مهم است .

 

*روغن کاری لوله ها و درب ها

 

کارواش کار ها با استفاده از یک اسپرری سیلیکونی ،نوار درزگیر درب خودرو را تمیز می کنند پس شما هم میتوانید با استفاده از این اسپری آن را پاکسازی کنید . سیلیکون، از چسبیدن و کثیف شدن دوباره این نوار ها جلوگیری می کنند.

این ترفند ها برای تمیز کردن بیرون خودرو است و بسیار کارآمد است زیرا افراد متخصص در این کار این مطالب را تایید کرده اند . هفته بعد با ترفند های تمیز کردن داخل خودرو با شما همراه هستیم.

 

 


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد