تویوتا لندکروز 2020 چه ویژگی و امکاناتی دارد؟

تویوتا لندکروز 2020 محصول جدید کمپانی خودروسازی بزرگ تویوتا است که با نام کامل ۲۰۲۰ Toyota Land Cruiser Heritage در نمایشگاه شیکاگو رونمایی شد. تویوتا لندکروز یک شاسی بلند آفرود محسوب می شود که از لحاظ زیبایی، امنیت و راحتی در نوع خود منحصر به فرد می باشد. تویوتا لندکروز 2020 نسبت به مدل 2019 از نظر طراحی ظاهری تفاوت چندانی  ندارد و تنها آپشن های ایمنی و امکانات رفاهی به روز شده اند. با ما در لندکروز ایران همراه شوید تا از این خودروی لوکس بیشتر بدانید.

 

ویژگی ها و امکانات مدرن تویوتا لندکروز 2020

تویوتا لندکروز

تویوتا لندکروز 2020 برخلاف رقبای خود بیش از 60 سال است که میراث ماندگار تویوتا را با تمامی شاخصه‌ها و آپشن هایش را در طول این چند سال با خود حمل می‌کند. البته در سال‌های اخیر، تویوتا لندکروز از لحاظ ظاهری تغییرات زیادی کرده و بیش ‌از پیش به خودروهای لوکس لکسوس نزدیک شده است.

مدل جدید لندکروز دارای 8 صندلی شامل یک ردیف دو تایی و دو ردیف سه تایی می باشد که براحتی هشت نفر را در خود جای می دهد. این ویژگی برای خانواده های پرجمعیت و دوستدار سفر، یک مزیت محسوب می شود. همچنین فضای داخلی این خودرو لاکچری با روکش های چرمی سیاه و دوخت برنزی صندلی ها فوق العاده جذاب به نظر می رسد. سقف مونروف، قابلیت گرم شدن فرمان، کنترل دمای داخل خودرو ۴ نقطه‌ای، سیستم صفحه‌نمایش ۹ اینچی و همچنین ۱۴ بلندگو قدرتمند JBLاز دیگر امکانات رفاهی لندکروز 2020 به شمار می آید که باعث افزایش جذابیت بیشتر این خودرو لوکس شده است. 

 

در این رابطه بخوانید : تفاوت بین سانروف و پانوراما چیست ؟ چه مزایایی دارند؟

 

 شیشه های عایق اشعه خورشید و عایق صدا ،چراغ های جلو و عقب ال ای دی و دی لایت از دیگر ویژگی های خاص تویوتا لندکروز 2020 می باشد. همچنین در این خودرو شاسی لاکچری، دستگیره های درب خودرو با بدنه همرنگ است و رینگ و لاستیک آن ۱۸ اینچ P285 / 60R18 116V می باشد. رینگ های برنزی، جلو پنجره مشکی و برجستگی‌های کرومی در این نما به متفاوت شدن ظاهر تویوتا لندکروز2020 کمک کرده‌اند. شما همچنین می توانید در آینه‌ها و بخش جانبی نیز همین نما ببینید.

 

 

 

تویوتا لندکروز با وجود امکانات ویژه ای مانند موتور قدرتمند، ایمنی، و امکانات و قابلیت بالا از مناسب ترین خودروهای حال حاضر برای مسافرت های طولانی و رانندگی در جاده های کوهستانی می باشد. از آنجا که در ایران خرید لندکروز مدل جدید به دلیل اعمال قوانین محدود کننده دیگر به آسانی امکان پذیر نیست، ما به شما کیت فیس لیفت لندکروز را پیشنهاد می دهیم.

فیس لیفت لندکروز یکی از بهترین آپشن‌های به روز رسانی خودرو لندکروز است که در بهبود و بهینه سازی کارایی آن تاثیر بسزایی دارد. برای انجام این کار کافیست با گروه تخصصی لندکروز ایران به شماره 09128000078  تماس بگیرید. لندکروز ایران با تغییر فیس تمامی قسمت های تویوتا لندکروز مثل چراغ ها، سپر عقب و جلو، سیستم داخلی، صندلی ها، داشبورد، فرمان، تودوزی صندلی و رنگ و نصب مانیتور، خودوریی کاملا متفاوت با آپشن های جدید را به شما تحویل می دهد. مشاوران گروه لندکروز ایران آپشن ها و نمونه های مختلفی را بر حسب قیمت دلخواه شما در اختیارتان قرار می دهند تا انتخابی مناسب داشته باشید.

 

این مطلب را از دست ندهید : فیس لیفت لندکروز 2008 تا 2013 به لندکروز 2019

 

 


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد