آشنایی با بهترین ماشین های جاده ای کوهستانی

سفر در جاده های کوهستانی می تواند بسیار لذت بخش باشد، به شرط آن که خودروی شما رانندگی را برایتان دل چسب کند. عموما خودروهای شاسی بلند عملکردی مناسبی داشته و از پس مسیرهای خشن و سخت بر می آیند. برای آنها تردد در جاده هایی با شیب تند، سنگلاخی و شن روان با جاده های آسفالت فرقی نمی کند. البته این گونه نیست که همه ی خودروهای شاسی بلند، قابلیت آفرود داشته باشند بلکه خودروهای شاسی بسیاری هستندکه ظاهر آفرود را دارند ولی از نظر موتور و جعبه دنده ضعیف هستند. با ما در لندکروز ایران همراه شوید و با برخی از بهترین ماشین های جاده ای کوهستانی آشنا شوید.

 

1-لندروور رنجروور

 

لندروور رنجروور

 

لندروور رنجروور یک شاسی بلند بریتانیایی است که در جهان به عنوان برادر کوچک‌تر رنجرور ولار شناخته می شود و ظاهری جذاب و چشمگیر دارد. شرکت خودرو سازی لندروور از بهترین سازندگان شاسی‌بلندهای لوکس و مدل‌های مناسب برای جاده های کوهستانی است که خودروی قدرتمند لندروور رنجروور را می توان از محبوب ترین های محصولات این کمپانی نام برد.

رانندگی با لندروور رنجروور در جاده های کوهستانی به دلیل امکانات بی نظیری مانند تسلط کامل، دید بسیار وسیع و قدرت موتور ۱۶۵ اسبی V۸ با لذت فراوانی همراه است. همچنین این ماشین مناسب کوهستان در عین نرم بودن، بسیار محکم، بادوام و قابل اعتماد است.

 

2- مرسدس بنز G500

 

 

مرسدس بنز G500 یک آفرود حقیقی، با اصالت و قدرتمند می باشد که آن را رقیب سرسخت لندروور رنجروور می نامند. مرسدس بنز G500 را به عنوان سلطان مسیرهای ناهموار و جاده‌های کوهستانی می شناسند زیرا می تواند صخره‌ها و سنگ‌ها را درنوردد، از صعب العبورترین مسیر های رانندگی عبور کند و در عین حال همچنان پر زرق و برق و لوکس باشد.

این خودرو از لاستیکFalken Wildpeak A/T3W  برخوردار است که دور چرخ‌های ۱۸ اینچی را می‌پوشاند. به یاد داشته باشید که هر قدر مسیر رانندگی سخت‌تر باشد، نقش تایرها پررنگ‌تر خواهد شد.

 

3-تویوتا لندکروز

 

تویوتا لندکروز

 

نمی توان از شاسی بلندهای پر قدرت صحبت کرد و نامی از تویوتا لندکروز نیاورد. تویوتا لندکروز علاوه بر ظاهر زیبا و لوکس، قابلیت آفرود بالایی دارد و می تواند از مسیر های کوهستانی و ناهموار به راحتی عبور کند. لندکروز یکی از محصولات محبوب تویوتا، غول خودروسازی جهان است که به دلایل زیادی از جمله موتور قدرتمند، ایمنی، و امکانات و قابلیت بالا از مناسب ترین خودروهای حال حاضر برای سفر در جاده های کوهستانی می باشد.

متاسفانه با وضع قوانین جدید مرتبط با واردات خودرو، دیگر این خودرو پر طرفدار همانند دیگرخودروهای لوکس با گنجایش بیش از 2.5 لیتر به کشور وارد نمی شود. با این حال هنوز هم می‌توان در گوشه و کنار کشور این خودروی تنومند و توانمند را یافت. اگر شما نیز این خودروی زیبا و قدرتمند را دارید و به دنبال به روز کردن امکانات و قابلیت های فنی و رفاهی آن هستید، به لندکروز ایران مراجعه کنید.

فیس لیفت تویوتا لندکروز از خدمات مهم مجموعه تخصصی لندکروز ایران می باشد که توانسته با واردات و عرضه کیت های خودروهای لوکس وارداتی رضایت مشتریان خود را به دست آورد.  لندکروز ایران با تغییر فیس تمامی قسمت های تویوتا لندکروز مثل چراغ ها، سپر عقب و جلو، سیستم داخلی، صندلی ها، داشبورد، فرمان، تودوزی صندلی و رنگ و نصب مانیتور، خودوریی کاملا متفاوت با آپشن های جدید را به شما تحویل می دهد.

 

در این رابطه بخوانید: فیس لیفت لندکروز 2008 تا 2013 به لندکروز 2019

 

4- نیسان تیتان

 

نیسان تیتان

 

شرکت نیسان نیز در ساخت شاسی بلندهای قدرتمند، سابقه ای طولانی دارد و توانسته است خودروهایی دو دیفرانسیل در مدل های مختلف به بازار های آمریکا، آسیا و اروپا وارد کند. نیسان تیتان علاوه بر موتور قدرتمند دارای امکانات رفاهی و سرگرمی مانند نمایشگر هوشمند Around View با چهار دوربین برای ارائه دید 360 درجه، سیستم هوشمند هشدار عقب، سیستم هشدار نقطه کور، صندلی‌های چرمی، سیستم شستشوی چراغ‌ها و … می باشد.

 

 


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد