فیس لیفت لندکروز 2008 تا 2013 به لندکروز 2019

تغییر و تبدیل فیس انواع تویوتا لندکروز 2008 تا 2013 به لندکروز 2019، یکی از مهمترین خدمات گروه تخصصی لندکروز ایران به شمار می آید. ظاهر خودروی قدیمی شما در فیس لیفت لندکروز با کمترین هزینه کاملا به تویوتا لندکروز ۲۰۱۹ شبیه می شود و البته با توجه به سلیقه و میزان هزینه مشتری، تمامی قسمت های داخلی و بیرونی خودرو قابل تغییر می باشد.  

 

کیت لندکروز 2019

 

شما هم میتوانید با هزینه کمتری خودروی لندکروز خود را به مدل 2019 تبدیل کنید!

 

تویوتا لندکروز، یک شاسی بلند ژاپنی است که در همه جای دنیا و صد البته در ایران به عنوان یک خودرو جذاب و در عین حال کاربردی و قدرتمند شناخته شده است. متاسفانه از سال 2014 بدلیل اعمال قوانین محدود کننده، واردات تویوتا لندکروزر به ایران دیگر به صورت انبوه صورت نگرفت و بیشتر تویوتا لندکروزهای وارداتی، ظاهری قدیمی دارند.

از آنجا که خرید لندکروز مدل 2019  در ایران به آسانی امکان پذیر نیست و قیمت بسیار بالایی دارد، بیشتر طرفدارن این خودرو برای افزایش کارایی و ظاهر به روز به نصب کیت لندکروز فکر می کنند.

زیرا آنها می توانند با پرداخت هزینه ی کمتر در فیس لیفت لندکروز، خودرویی با ظاهر زیباتر و عملکردی بهتر داشته باشند. در واقع فیس لیفت لندکروز به عنوان یکی از بهترین آپشن‌های برای دگرگونی و به روز رسانی خودرو ارائه می شود که در بهبود و بهینه سازی کارایی آن تاثیر بسزایی دارد.

 

چرا گروه تخصصی لندکروز ایران را انتخاب کنیم؟

 

گروه تخصصی لندکروز ایران در تغییر فیس لندکروز 2008 تا 2013 به لندکروز 2019 جزئی‌ترین تغییرات را نیز مورد بررسی قرار می دهد به گونه ای که شما قادر به تشخیص خودروی فیس لیفت شده با نمونه اصلی آن نخواهید بود.

تغییر تودوزی صندلی، نصب آپشن های جدید، تغییر رینگ و لاستیک، نصب سقف جیر و نصب مانیتور اندرویدی لندکروز نمونه ای از آپشن های نیو فیس لندکروز است که توسط گروه تخصصی لندکروز ایران انجام می گیرد. در نیو فیس لندکروز به غیر از شاسی و بدنه سایر قسمت ها مثل سپرهای جلو و عقب، درب صندوق عقب، شیشه های درب صندوق عقب، رکاب ها و باربند خودرو نیز تغییر می کند. لندکروز ایران همچنین در از جدیدترین لوازم جانبی خودرو مثل مانیتور، دزدگیر و .. در فیس لیفت لندکروز استفاده می کند.

 

مهمترین آپشن های تغییر ظاهر لندکروز 2008 تا 2013 به لندکروز 2019

 

نصب جدیدترین آپشن تویوتا لندکروز
تغییر صندلی و روکش صندلی ها، کفپوش تویوتا
تغییر گلگیر و سپر عقب و جلو
تغییر تودوزی صندلی  به مدل های ۲۰۱۹
تغییر فرمان سقف جیر و کف موکت مشکی به ۲۰۱۹
تعویض چراغ های عقب و جلو خودرو به مدل اسپرت ۲۰۱۹
نصب مانیتور اندرویدی لندکروز
نصب دوربین ۳۶۰ درجه و دزدگیر تویوتا
انجام تغییرات سخت افزاری داخلی و بیرونی

 

کیت لندکروز 2019
 

قیمت و هزینه فیس لیفت لندکروز 2008 تا 2013 به لندکروز 2019

 

هزینه فیس لیفت لندکروز 2019 با توجه به درخواست مشتری و کیفیت لوازم بستگی دارد. بعضی از مشتریان ترجیح می دهند تا از اجناس اصلی و با کیفیت استفاده کنند و در مقابل بعضی دیگر برای پرداخت هزینه ی کمتر کیفیت را فدای قیمت می کنند.

مشاوران گروه لندکروز ایران  آپشن ها و نمونه های مختلفی را بر حسب قیمت دلخواه شما در اختیارتان قرار می دهند تا انتخابی مناسب داشته باشید. بدون شک با پرداخت هزینه بالاتر از آپشن های بیشتری نیز در فیس لیفت خودروی خود برخوردار خواهید شد.

 

اگر تصمیم گرفته اید تا ظاهر تویوتا لندکروز قدیمی خود را با هر مدلی از 2008 تا 2013  تغییر دهید، کافیست با گروه تخصصی لندکروز ایران به شماره 09128000078 تماس بگیرید و بعد از چند روز خودروی جدید خود را با رضایت کامل تحویل بگیرید.

 

 

 

دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
رامین گفته که :
دوشنبه, 3 تیر 1398
جالب بود
مدیریت سایت در پاسخ گفته که :
دوشنبه, 3 تیر 1398
آره به این ترتیب با هزینه کمتری میتوانید مدل لندکروز خود رو به جدیدترین مدل تغییر بدید
احسان گفته که :
شنبه, 26 بهمن 1398
عجب چه باحال