مروری بر تاریخچه مرسدس بنز

بعد از جنگ جهانی دوم و همچنین بعد از ادغام شدن آلمان شرقی و غربی،کشور متحد آلمان باز توانست در قسمت کیفیت و همچنین تکنولوژی پیشرفت فوق العاده سریع و چشمگیری داشته باشد به طوریکه امروزه هر محصول آلمانی موجود در بازار از نظر جلب رضایت مردم در رتبه یک جهان قرار می گیرد.

حال تصور کنید که در بخش صنعت خودرو سازی با داشتن کمپانی هایی از قبیل ولکس واگن، بنز، بی ام و، پورشه و دیگر برند های معروف خودرو از چه سطح اعتبار بالایی در میان مردم قرار دارد.

وقتی در میان برند های خودروهای موجود در بازار اسمی از اصالت و راحتی می آید نام کمپانی بنز در ذهن ها جای باز می کند و همه هوش و حواس ما به سمت این اسم معطوف می شود زیرا این کمپانی هیچگاه اصالت خودرو های خود را زیر سوال نبرده و همیشه اثری از اولین نوع این خودرو در خودروهای پیشرفته اش نیز موجود است.

حال در ادامه این متن در لندکروز ایران می خواهیم در مورد تاریخچه بلند مدت این کمپانی اصیل و با قدمت به شما عزیزان اطلاعاتی بدهیم که شاید برای شما جالب باشد. با ما در ادامه متن همراه باشید.

 

مروری برتاریخچه بنز

 

تاریخچه مرسدس بنز

 

در ژوئن سال 1926 در کشور آلمان کمپانی دایملر- بنز که امروزه با عنوان رسمی مرسدس – بنز شناخته می شود پایه گذاری شد و کار خود را آغاز کرد.

DMG در سال 1871 توسط کارل بنز ساخته شد.همچنین گاتلیب دایملر و دستیار وی ویلهم می باخ نیز در  سال  1890 Cienzen را بنا کردند . با ترکیب این دو کمپانی در واقع قدیمی ترین خط تولید خودرو در جهان شکل گرفت و این نکته که تا پیش از آن هیچ یک از این دو شرکت با وجود نزدیکی محل کار خود به هم، هیچ اطلاعی از کار یکدیگر نداشتند.

در سال 1885 کارل بنز در اولین تلاش خود توانست اولین خودرو را با موتور درون سوز به تولید برساند و در سال 1886 آن را که خودوریی سه چرخ بود با نام واگن به ثبت برساند. در سال 1889 اولین پیشرانه رسمی بنز که در حقیقت مکملی برای موتور واگن بود، تولید آن آغاز شد. این پیشرانه موتوری چهار زمانه تک سیلندر با سرعت بالا بود که بعد ها کارش را روی واگن ادامه داد و در سال 1888 اولین خودروی خود را فروخت. در سال 1891 اولین خودروی چهار چرخ را تولید کرد.

 

چگونگی به وجود آمدن آرم معروف بنز

 

آرم بنز

 

این کمپانی با استفاده از طرح دایملر به بازار عرضه شد. این آرم یک ستاره سه طرفه که به معنای توانگری این شرکت در استفاده از ماشین هایش در زمین، هوا و دریا بود استفاده شد که البته در طرح امروزی آن به دور این ستاره یک دایره ایجاد شده که شکل آن را بسیار دیدنی کرده است.

تاریخچه ساخت مرسدس بنز به طور کل به دو بخش کاملا جداگانه تقسیم می شود. بخش اول آن شامل طراحی فنی و مهندسی خودرو می شود و بخش دوم آن زیبایی آفرینی است.

به عنوان مثال در قسمت جلویی نمای بنز سعی شده که علاوه بر حفظ ظاهر سنتی آن، هر بار طراحی جدید آن از قبل زیباتر و مدرن تر شود. این بدان معناست که این کمپانی سعی داشته تا علاوه بر ایجاد ظاهری مدرن، شکل سنتی این خودرو را نیز حفظ کند که این در نمونه های مختلف بنز به خوبی مشهود است.

 

معرفی انواع مرسدس بنز

 

بنز انواع مختلفی دارد که عبارت است از بنز سری c، بنز سری s ، بنز سری a، بنز سریE،بنز سری SL، بنز سری SLK،بنز سری CL، بنز سری CLA،بنز سری cls و بنز سری g که نزدیک به سی سال است وارد خط تولید بنز شده است.

این توضیحات و شرح زندگینامه این افراد بزرگ که صاحبان اصلی این کمپانی هستند تنها قسمت کوچکی از کار آن هاست که ما به صورت خلاصه برای شما آوردیم تا هم شما خسته نشوید و هم متن خیلی طولانی نشود . امیدوارم که از خواندن متن بهره کافی را برده باشید و از ما راضی باشید.

 

لندکروز ایران تخصصی ترین مرکز وارد کننده ی بادی کیت و فیس لیفت انواع خودرو های وارداتی از قبیل فیس لیفت لندکروز، فیس لیفت پرادو، فیس لیفت بنز و فیس لیفت بی ام و می باشد. برای دریافت برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 09128000078  تماس بگیرید.

 

 


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد