دلایل مهم علاقه جوانان به بی ام و چیست؟

بی ام و جزو خودروهای لوکسی محسوب می شود که در بین جوانان محبوبیت زیادی دارد، به گونه ای که اگر از هر جوانی در دنیا بپرسید، خودروی مورد علاقه شما چیست؟ قطعا پاسخ اکثریت آن ها، بی ام و خواهد بود. خرید بی ام و برای آن ها یک آرزو است و حتی شاید بتوانیم بگویم که بعضی از آنها به معنای واقعی کلمه، دیوانه این ماشین هستند و حاضرند برای خرید آن هر کاری انجام بدهند.

ما می خواهیم در مطلب امروز لندکروز ایران به دلایل مهم علاقه جوانان به بی ام و بپردازیم. اگر به دانستن این موضوع علاقه دارید ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

یکی از انواع مورد علاقه بی ام و در بین جوانان می تواند بی ام و z4 باشد که ویژگی های این خودرو را بررسی می کنیم. بی ام و z4 خودرویی کروک و همچنین کوپه است که بر خلاف اکثر دیگر خودرو های کوپه از راحتی بسیاری برخوردار است و می تواند نظر هر شخصی را جلب کند. با اینکه اکثر خودرو ها به سرعت از خط تولید خارج می شوند اما z4 توانسته سالیان متمادی در خط تولید کمپانی بی ام و قرار گیرد با اینکه در سراسر جهان از محبوبیت این خودرو کم شده اما همچنان از آگهی های خرید و فروش خودرو ها می توان فهمید که این مدل از ماشین در ایران هنوز از محبوبیت بسیاری برخوردار است و بخش جدایی ناپذیر خرید و فروش بی ام و در ایران است.

 

بی ام و z4

 

لوکس بودن خودرو بی ام و z4 

 

شاید یکی از معدود ایرادات و کم کاری هایی که در این خودرو وجود دارد این است که کمپانی بی ام و از چرم طبیعی در این خودرو استفاده نکرده است و از چرم مصنوعی اما با کیفیت عالی استفاده کرده است. همچنین از تریم های گرانقیمت استفاده کرده است.تریم چوب و کرومی در ترکیب با چرم مصنوعی ظاهری لوکس به خودرو داده است که باعث می شود در نگاه اول به این خودرو قیمت بالاتر از ارزش واقعیش را برایش در نظر بگیریم.

 

صندلی های راحت خودرو بی ام و z4 

 

با اینکه اکثر خودرو های کوپه زیاد فضای باز و راحتی برای نشستن سرنشینان ندارد اما z4 برعکس عمل کرده و توانسته از این نظر بسیار عالی عمل کند. پس از نظر طی کردن مسافت های طولانی با این خودرو هیچگونه مشکلی وجود ندارد و می توانید به راحتی به مسافرت هایی با مسافت طولانی بروید. صندلی های برقی این خودرو در هشت جهت تنظیم می شود که البته اگر شما z4 مدل قدیمی تر دارید می توانید با انجام فیس لیفت بی ام و آن را تا ده جهت نیز افزایش دهید و همچنین این صندلی ها گرم کن نیز دارد.

 

 لندکروز ایران تخصصی ترین مرکز وارد کننده ی بادی کیت و فیس لیفت انواع خودرو های وارداتی از قبیل فیس لیفت لندکروز، فیس لیفت پرادو، فیس لیفت بنز و فیس لیفت بی ام ومی باشد. برای اقدام وآگاهی از قیمت فیس لیفت BMW  خود با کارشناسان لندکروز ایران به شماره 09128000078 تماس بگیرید.

 

موتور قدرتمند خودرو بی ام و z4 

 

آخرین مدل از این خودرو که در ایران نیز موجود است دارای موتوری توربو شارژ با 240 اسب بخار قدرت است که هم سرعت و هم شتاب عالی دارد ولی بی ام و برای اینکه بتواند نظر جوانان عاشق سرعت را به این خودرو منعطف کند موتوری با 335 اسب بخار را نیز در دسترس قرار داده است پس یکی از مهم ترین دلایل علاقه جوانان به این خودرو می تواند سرعت و قدرت موتور این خودرو است.

 

امکانات رفاهی و تکنولوژی‌های استفاده شده خودرو بی ام و z4 

 

Z4 از نظر امکانات در وضعیت بهتری نسبت به خودرو های هم دسته و رده خود قرار دارد مانند نمایشگر اطلاعات، سیستم صوتی عالی، اتصال بلوتوث، اپل کار درایو، سیستم مسیریابی با قابلیت اتصال به تلفن های همراه تنها بخش کمی از امکانات فوق العاده این خودرو است که می توان با فیس لیفت کردن این خودرو باز هم به امکانات آن افزود. همچنین سیستم های امنیتی به کاهش احتمال تصادفات در این خودرو کمک می کند.

با این توصیفات می توان به این نتیجه رسید که بیخود نیست که جوانان به خودرو های این کمپانی علاقه دارند و z4 یکی از چند ده مدل مورد علاقه جوانان به خودرو های این کمپانی است که بر عکس رقیبش یعنی مرسدس بنز که بیش تر افراد مسن آن را دوست دارند توانسته نظر جوانان را به این خودروهای اسپرت و لوکس جلب کند .

 


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد