مقایسه لندکروز و پرادو از لحاظ طراحی داخلی و خارجی

محصولات تولید شده توسط شرکت بزرگ تویوتا در نظر بسیاری از رانندگان خودرو، نمادی از اطمینان و عملکرد بالا می باشد. شرکت تویوتا توانسته است با ارائه خودرویی با نام پرادو با طراحی ظاهری پیچیده و امکانات لوکس، قالب سنتی تویوتا لندکروز را بشکند و انتظارات طرفداران خود را برآورده سازد. در حقیقت تویوتا پرادو و لندکروز، دو خودروی شاسی بلندی هستند که جوانان زیادی را عاشق خود و دیگر خودروهای شاسی بلند و آفرودی کرده اند. اگرچه این دو خودرو پر طرفدار شباهت های زیادی دارند ولی تفاوت های بین آنها نیز به اندازه ای است که نمی توان براحتی از آن گذشت. در ادامه مطلب با لندکروز همراه شوید و با ویژگیهای خاص هر خودرو بیشتر آشنا شوید.

 

 

مقایسه طراحی، تویوتا لندکروز بزرگتر ولی پرادو زیباتر

پرادو

اگر به دو خودروی تویوتا لندکروز و پرادو با دید مقایسه نگاه کنیم، تفاوت ابعاد بین دو خودرو بسیار چشمگیر است. جالب است بدانید که تویوتا لندکروز نزدیک 5 به متر طول دارد. طول لندکروز 4.95 متر بوده و در مقایسه با پرادو که 4.78 متر طول دارد، یک سر و گردن بالاتر است. از لحاظ عرض نیز، تویوتا لندکروز با 1.98 متر جزو خودروهای عریض به شمار می آید و تویوتا پرادو با 1.885 متر عرض در برابر لندکروز حرفی برای گفتن ندارد. و از نظر ارتفاع همچنان تویوتا لندکروز، پیشتاز است و با 1.91 متر ارتفاع، هیچ حرفی برای پرادوی 1.8 متری باقی نمی گذارد.

 

در این رابطه بخوانید: با امکانات و قابلیت ها ی منحصر به فرد پرادو آشنا شوید!

 

مقایسه طراحی بیرونی تویوتا لندکروز و تویوتا پرادو

 

بی تردید شما نیز موافقیدکه زیبایی بی نقص تویوتا پرادو خیره کننده است و تویوتا لندکروز با آن بدنه قوی و بزرگ خود نمی تواند برتری خود را از نظر زیبایی به اثبات برساند. درحقیقت پرادو با ترکیب پیشرفته خود از نظر قدرت، کیفیت و زیبایی در جهان و به خصوص در ایران محبوبیت زیادی کسب کرده است. این خودرو پر طرفدار ظاهری لوکس دارد که وجود یک جلوپنجره بزرگ همراه با آرم کمپانی ژاپنی تویوتا در نمای جلو آن بسیار چشمگیر و قابل توجه است. رینگ های آلومینیومی شش پر به همراه آرم تویوتا دربین آنها در نگاه اول نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. درب دوم پرادو از درب اول کمی کوچکتر است و در زیر آن دو، رکاب بغل خودرو قرار می گیرد. چراغ ها در پشت خودرو در بعضی جاها با برآمدگی دیده می شوند که زیبایی خاص خودشان را به همراه دارند. در مقابل اگرچه لندکروز تاکنون نتوانسته از نظر زیبایی به پای پرادو برسد ولی دور از ذهن نیست که شرکت بزرگ تویوتا در نسلهای بعدی این خودروی قدرتمند، ظاهری زیباتری از پرادو را برای لندکروز طراحی کنند.

 

مقایسه تویوتا لندکروز و تویوتا پرادو از لحاظ طراحی داخلی

 

 

لندکروز

 

اگرچه پرادو از نظر طراحی بیرونی نسبت به لندکروز برتری دارد ولی از لحاظ طراحی داخلی اصلا ین گونه نیست. لندکروز با داشبورد مدرن و فرمان لوکس، توانسته است برتری خود را از لحاظ طراحی داخلی به اثبات برساند. شاید بتوانیم بگوییم که تنها نقطه قوت پرادو نسبت به لندکروز، صفحه نمایش آن باشد.

 

مقایسه دو خودرو از لحاظ آپشنها و امکانات رفاهی

 

آپشنها و امکانات دو خودرو بسیار به هم نزدیک هستند و نمی توانند مبنای خوبی برای انتخاب شما در هنگام خرید خودرو باشند. هر دو به آپشن کیسه هوا برای راننده و سرنشین به‌صورت جانبی و پرده‌ای مجهزند. در مقابل سیستم ترمز لندکروز از نوع جلو و عقب دیسکی خنک شونده است و این نوع ترمزها به سبک ABSو EBDو BA می باشند. کروز کنترل، دنده کمکی الکترونیکی، اتوماتیک ثابت نگه‌داشتن حرکت خودرو در شیب همچنین وجود سیستم رادارنقطه کور از دیگر ویژگی‌های تویوتا لندکروز است.

 

این مطلب را از دست ندهید: با رادار نقطه کور، ایمن رانندگی کنید!

 

 تویوتا پرادو به فرمان تلسکوپی بشکن، قدرت کمکی هیدرولیکی برای سیستم فرمان و هدایت آن مجهز شده است. آپشن هایی نظیر سيستم ترمز ضد قفل ABS، سيستم توزيع الكترونيكي نيروی ترمز EBD و سیستم‌های مکملی نظیر ATRC در خودروی پرادو وجود دارد که ثبات و پایداری خودرو را افزایش می دهد و در هدایت و کنترل هوشمند خودرو کمک می کند.

 

لندکروز ایران تخصصی ترین مرکز وارد کننده ی بادی کیت و فیس لیفت انواع خودرو های وارداتی از قبیل فیس لیفت لندکروز، فیس لیفت پرادو، فیس لیفت بنز و فیس لیفت بی ام ومی باشد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 09128000078 تماس بگیرید.


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد