با امکانات و قابلیت های منحصربه فرد پرادو آشنا شوید.

تویوتا پرادو در ایران نیز به خصوص در بین جوانان بسیار محبوب و پر طرفدار است. مدل های مختلفی از این خودروی شیک مانند GX، VX، TX و TX-Lبه بازار ایران عرضه شده است. ولی متاسفانه چند سالی است که به دلیل قوانین مربوط به ممنوعیت واردات خودوهایی با گنجایش بالاتر از 2500 سی‌سی، دیگر نسل جدید این خودروی پر طرفدار به بازار خودروی ایران عرضه نمی شود. اگر شما نیز به این خودروی لوکس علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم تا پایان با لندکروز ایران همراه شوید و اطلاعات خود را درمورد امکانات و قابلیت های آن افزایش دهید.

 

 

 

آشنایی کلی با پرادو

 

پرادو یک عضو جدا نشدنی از خانواده بزرگ کمپانی تویوتا می باشد. این شرکت بزرگ ژاپنی تولید این خودرو را از سال 1984 آغاز کرد و پس از طی فراز و نشیب های بسیار، با شروع سال 2002، تولید این خودرو با پلتفرم جدید به عنوان محصولی لوکس در کنار تویوتا لندکروز و دیگر محصولات لاکچری این شرکت به بازار عرضه شد. درواقع پرادو یک نسخه الهام گرفته شده از تویوتا لندکروز در ابعادی کوچکتر می باشد. این خودرو پر طرفدار ظاهری لوکس و قدرتمند دارد که وجود یک جلوپنجره بزرگ همراه با آرم کمپانی ژاپنی تویوتا در نمای جلو آن بسیار چشمگیر و قابل توجه است.

پرادو با قابلیت ها و امکانات منحصربه فرد خود توانسته است رضایت مشتریان خود در هر قشر و سنی به دست آورد. این خودروی  لوکس به دلیل طراحی زیبا، موتور و بدنه قدرتمند و همچنین امکانات رفاهی کامل کابین انتخابی مناسب برای رفت و آمد های درون شهری و به خصوص مسافرت های طولانی می باشد.

 

امکانات و قابلیت های پرادو

 

تویوتا پرادو نیز همانند دیگر خودروهای لوکس برای افزایش امکانات و قابلیت های خود به آپشن های متعددی مجهز شده است. آپشن هایی نظیر سيستم ترمز ضد قفل ABS، سيستم توزيع الكترونيكي نيروی ترمز EBD و سیستم‌های مکملی نظیر ATRC در خودروی پرادو وجود دارد که ثبات و پایداری خودرو را افزایش می دهد و در هدایت و کنترل هوشمند خودرو کمک می کند.

نصب کیسه های هوا از دیگر قابلیت های بسیار عالی این خودرو محسوب می شود. طراحان پرادو این خودرو را در جهت امنیت بیشتر سرنشینان به تعداد قابل توجه ای کیسه‌ هوای ایمنی مجهز کرده اند. این کیسه‌های هوا شامل موارد مختلفی نظیر کیسه هوای ایمنی راننده، کیسه هوای ایمنی سرنشین صندلی جلو، کیسه هوای ایمنی پرده‌ای، کیسه هوای زانویی سرنشینان ردیف جلو و کیسه هوای ایمنی جانبی سرنشینان ردیف جلو و عقب می باشد که با توجه به مدل خودروی پرادو تعداد آن متفاوت می باشد.

 

برخی دیگر از امکانات و قابلیت های این خودرو عبارت است:

 

1- بهره‌مندی از كمربند ایمنی و سیستم ضد سرقت ايموبیلايزر 
2- مجهز به سیستم مانیتورینگ فشار باد لاستیک‌ها 
3- برخورداری خودرو از آینه‌های تاشو برقی با خصلت جمع شوندگی اتوماتیک و امکان تنظیم برقی آنها
4- برخورداری از آینه وسط الکتروکرومیک

 

در این رابطه بخوانید: درباره ی آینه های الکترکرومیک چه می دانید!

 

5- بهره‌مندی از سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم سه گانه دما برای سرنشینان جلو و عقب خودرو
6- بهره‌مندی از قابلیت سردکن در صندلی راننده و صندلی سرنشین جلو 
7- برخورداری از دوربين عقب همراه با قابلیت نمایش در نمایشگر اصلی خودرو
8- مجهز به صندلی برقی خودرو

 

این مطلب را از دست ندهید: صندلی برقی خودرو چه ویژگی و مزایایی دارد!

 

بعد از ممنوعیت واردات خودروی لوکس پرادو به ایران، دوستداران آن از کیت فیس لیفت پرادو بسیار استقبال کردند. در کیت فیس لیفت پرادو شما می توانید خودروی قدیمی خود را به آپشن های جدید و به روز مجهز کنید و تغییرات فاحشی در ظاهر خودرو و حتی داخل کابین خودرو ایجاد کنید. ما برای انجام این کار لندکروز ایران را به شما پیشنهاد می دهیم.

 لندکروز ایران با افتخار توانسته است توانایی و کیفیت کار خود را با ارائه صد ها نمونه ی فیس لیفت موفق به اثبات برساند. اگر شما خواننده عزیز نیز تصمیم گرفته اید تا ظاهر خودروی خود را تغییر بدهید، می توانید به لندکروز ایران مراجعه کرده و نسبت به تغییر فیس تویوتا پرادو قدیمی خود اقدام کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09128000078 تماس بگیرید و یک مشاوره رایگان با متخصصین لندکروز ایران داشته باشید. لندکروز ایران به عنوان تخصصی ترین مرکز وارد کننده ی بادی کیت و فیس لیفت انواع خودرو های وارداتی از قبیل فیس لیفت لندکروز، فیس لیفت پرادو، فیس لیفت بنز و فیس لیفت بی ام و فعالیت می کند.

 


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد