نحوه مراقبت و تمیز کردن صندلی چرم خودرو

امروزه دیگر در دنیای طراحی خودرو، نه تنها طراحی بدنه خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است بلکه دیزاین و طراحی داخل کابین اتومبیل نیز به همان اندازه مورد توجه قرار می گیرد. صندلی خودرو یکی از قطعات مهم داخل کابین می باشد که ارتباط مستقیمی با راننده و سرنشینان خودرو دارد. در هنگام خرید خودرو به نوع و کیفیت صندلی توجه کنید. در این میان صندلی های چرم محبوبیت زیادی در بین مردم دارند. اگرچه صندلی چرمی در بین خودروهای داخلی به عنوان یک آپشن لاکچری شناخته می شوند ولی در بین خودروهای وارداتی یک آپشن استاندارد محسوب می شوند. زیبایی و جذابیت صندلی های چرمی غیر قابل انکار است و می تواند فضای داخل کابین خودروی شما را کاملا تغییر بدهد.

در طراحی صندلی خودروهای بسیار لاکچری و گران قیمتی مانند تویوتا لندکروز، بنز، پرادو و ... از چرم طبیعی و در میان آن از جیر استفاده می شود. این صندلی ها در رنگ های متنوع در بازار موجود می باشد که می تواند راه انتخاب را برای شما باز بگذارد.

 

صندلی چرم خودرو

 

نحوه مراقبت از صندلی های چرمی ماشین

 

صندلی چرم از آپشن‌های دوست داشتنی یک خودرو می باشد که مانند هر چرم دیگر نیاز به نگهداری و مراقبت دارد، مخصوصاً اگر چرم اصل باشد زیرا از بین رفتن آن هزینه اضافی است. از قرار دادن وسایل تیز،برنده و خشن بر روی صندلی های چرم خودداری کنید زیرا آنها نسبت به این وسایل بسیار آسیب پذیرند.

 

اگر می خواهید صندلی خودرویتان براق و بدون ترک باشد :

1- هر هفته آن‌ها را تمیزکنید.

2- از واکس مخصوص روکش صندلی چرم استفاده کنید.

3- علاوه بر آفتاب گیر شیشه ی جلو، آفتابگیر شیشه ی کناری نیز ضروری است.

 

 

این مطلب را از دست ندهید: صندلی برقی خودرو چه ویژگی و مزایایی دارد!

 

 

نحوه تمیز کردن صندلی چرم ماشین

 

از آنجا که روکش چرمی، مانع از نفوذ رطوبت و عرق به داخل صندلی‌ها می‌شود به همین دلیل نسبت به روکش‌های پارچه‌ای راحت‌تر تمیز می‌شوند. مهمترین مزیت صندلی های چرم این است که لکه های روی صندلی به آسانی تمیز می شوند، پس خیلی نگران نباشید.

ابتدا با کمک جارو برقی تمامی خرده آشغال‌ها و موارد اضافی را از روی صندلی‌ها پاک کنید. بهتر است با لوله کوتاه جارو برقی، فضای بین صندلی ها را با دقت تمیز کنید تا حتی الامکان هیچ خرده آشغالی در آنجا باقی نماند. سپس برای براق کردن صندلی ها می توانید از اسپری‌های تمیز کننده کفش چرم استفاده کنید. به این صورت که اسپری را برروی یک پارچه نرم و لطیف آغشته کرده و با ملایمت و حوصله، آن را بر روی صندلی ها بکشید. اگر اسپری در دسترس نداشتید، شما می توانید پارچه ی خود را با آب کمی نمدار کنید و صندلی ها را با آن تمیز کنید. فراموش نکنید که باید نم صندلی را با یک پارچه ی خشک بگیرید زیرا می تواند در طولانی مدت به آنها آسیب می رساند. اسپری مو برای پاک کردن لکه های سفت و سخت توصیه می شود.

 

 

 اگر از صندلی فعلی خودروی لوکس خود خسته شده اید و می خواهید یک صندلی زیبا با رنگ و بافت متفاوت داشته باشید، از لندکروز ایران کمک بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09128000078  تماس بگیرید و یک مشاوره رایگان با متخصصین لندکروز ایران داشته باشید. لندکروز ایران به عنوان تخصصی ترین مرکز وارد کننده ی بادی کیت و فیس لیفت انواع خودرو های وارداتی از قبیل فیس لیفت لندکروز، فیس لیفت پرادو، فیس لیفت بنز و فیس لیفت بی ام و فعالیت می کند.


دیدگاه

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد